Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syönyt tänään yli 20 palaa ruisleipää, haluatko kysyä

Vierailija
12.05.2015 |

jotain?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huviksesko söit, vai ootko samalla lailla gluteenikoukussa kuin minä, joka suunnilleen elän ruisleivällä?

(Gluteeniriippuvuus on siis ihan oikeasti olemassa; elimistö on yliherkkä/allerginen gluteenille ja reagoi siihen tahtomalla sitä kokoajan lisää, loogista? Heh. Perseestä ainakin.)

Vierailija
2/6 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:34"]

Huviksesko söit, vai ootko samalla lailla gluteenikoukussa kuin minä, joka suunnilleen elän ruisleivällä?

(Gluteeniriippuvuus on siis ihan oikeasti olemassa; elimistö on yliherkkä/allerginen gluteenille ja reagoi siihen tahtomalla sitä kokoajan lisää, loogista? Heh. Perseestä ainakin.)

[/quote] Olin n 2 vuotta syömättä leipää kunnes yhtäkkiä tuli hirveä himo ruisleivälle jossa on makkaraa ja sinappia päällä. Nyt en ole pariin päivään syönyt kuin pelkkää ruisleipää. Namm. Taidampa tästä taas mennä tekemään taas uuden leivän =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:34"]

[/quote]

Vierailija
4/6 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierettääkö?

Vierailija
5/6 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierettääkö?

Vierailija