Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatteko suihkun kiinni shampoon/hoitoaineen levittämisen ajaksi?

Vierailija
15.01.2022 |

Mielenkiinnosta kyselen kuinka moni näin todellisuudessa tekee. Onhan se ilmeisesti synti juoksuttaa vettä "turhaan" mutta itselleni tulee ainakin muuten helvetin kylmä!

Laitatteko suihkun kiinni shampoon/hoitoaineen levittämisen ajaksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän suihkupäätä kädessä, joten on ihan luontevaa sammuttaa vedentulo.

Samoin. En ole koskaan pitänyt kotona suihkua muuten kuin kädessä. Inhosin kouluaikoina uimahallissa käyntiä, kun ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin se suihku katossa enkä sen jälkeen ole uimahallissa koskaan käynytkään. Minulla on herkät korvat, ja jos niihin menee vähänkin vettä, se ei tule pois vaan tekee tulehduksen. Suihkupäätä pitämällä niin, ettei vettä mene korviin on minulle ainoa tapa pestä hiukset. Siksipä vesi menee aina kiinni, kun levitän pesuainetta hiuksiin tai muuallekin. Käytän hiuksiin jätettävää suihkehoitoainetta, niin jää yksi huuhtelukerta aina tekemättä.

Vierailija
42/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Peseminen kestää noin kymmenen sekuntia. Paljon enemmän siinä haaskaantuu vettä, kun avaan hanan uudelleen ja säädän sitä oikean lämpöiseksi.

Kuinka huonosti hiukset pitää pestä, että koko operaatioon kuluu vain 10 sekuntia? En usko tätä.

Hiusten huuhteluun on varattava kaksinkertainen aika niiden pesuun nähden, muuten jää liikaa pesuainetta hiuksiin. Mitä pidemmät hiukset, sitä enemmän aikaa kuluu kumpaankin toimintaan. En usko, että ainakaan kukaan nainen suoriutuu pesusta ja huuhtelusta kymmenessä sekunnissa. Jos ei sitten ihan millin sängeksi ole vedetty...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan