Vapaan kanan maito - kokemuksia?
Oletteko kokeilleet tuota uutta Juustoportin vapaan kanan maitoa? Mitä mieltä olette?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:25"]Ei
hän lääkkeillä parane ,mut kuitenkin jotenkin pysyy kuosissa.
Kuulijalla siis aina vastuu.
[/quote]Ok.
[/quote]
Jaa missä kuosissa?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:19"]Ai mut kana ei olekaan nisäkäs. Mites nyt?
[/quote]
Jos kana ei ole nisäkäs niin lehmä ei ole munakas. Case closed.
Teille on valehdeltu. Vapaan kanan maito on oikeasti kanan kakkaa laimennettuna vedellä. Ja luomulehmön munat ovat värjättyä paskaa.
Kaikkeen tekin lankeatte...
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:32"]Teille on valehdeltu. Vapaan kanan maito on oikeasti kanan kakkaa laimennettuna vedellä. Ja luomulehmön munat ovat värjättyä paskaa.
[/quote]
Kateellinen!
Voiskohan näissä olla jotain geenimanipulaatiota takana? Kysyn ihan varovasti. Älkää loukkaantuko.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:32"]Teille on valehdeltu. Vapaan kanan maito on oikeasti kanan kakkaa laimennettuna vedellä. Ja luomulehmön munat ovat värjättyä paskaa.
[/quote]
Onko sulla jotain todisteita väitteesi tueksi? Jotain linkkiä edes? Mitä mä sanoin, aina voi väittää kaikenlaista ihan omasta päästään.
Miksiköhän näitä tuotteita on kehitetty? Mun mielestä ilmankin pärjäis. Kerran kokelin lehmämunakasta ja siitä tuli valtaisa. Paistoin sen nuotiolla ja kutsuin seuraavana päivänä työkaverit syömään loput.
Luomulehmän munat on ihanteellisia suuriin sadan hengen kakkuihin suurtalouskeittiöihin. Yks muna per kakku riittää. Haju nyt on mitä on, mut mitä pienistä. Tää on nykyaikaa.
Mä luulen, että kyse on pohjimmiltasn siitä, että Suomen maataloutta ja työllisyyttä halutaan lisätä. Luodaan ihan uusia aloja ja tuotteita.
Mun mies työllistyi 8 vuoden työttömyyden jälkeen luomukanan maidon erottelijaksi. Hän on hyvin hiljainen työstään, vaitiolovelvollisuus sitoo.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:51"]Oletteko kokeilleet tuota uutta Juustoportin vapaan kanan maitoa? Mitä mieltä olette?
[/quote]Sitä mieltä,että ota lääkkeet!