Rokottamaton Minna vietti joulun hengityskoneessa
Ei silti halua suositella rokotteita. Jotkut ne ei vaan opi millään.
Kommentit (68)
"Terveydenhuollossa työskentelevä" eli joku lähäri. Jos olisi lääkäri tai sh, se olisi sanottu jutussa.
MIkis meni sairaalaan kun pärjäsi ilman rokotetta?
Tuollainen hoitsu ei varmaan ole kummoinen veronmaksajakaan, joten saisi hävetä aiheuttamiaan kustannuksia.
Onhan siellä teholla muitakin, jotka ovat sinne joutuneet ihan vaan omaa tyhmyyttään esim. kolarin ajaneita rattijuoppoja ja yliannostuksen vetäneitä narkkareita. Yhteiskunnan pitää hulolehtia kaikista vähälahjaisista reppanoistakin, että sikäli rokottamattomien syyttely on tarpeetonta.
Vierailija kirjoitti:
"Terveydenhuollossa työskentelevä" eli joku lähäri. Jos olisi lääkäri tai sh, se olisi sanottu jutussa.
Lääkäreistä yli 95% on ottanut rokotteen. Lääkärithän jopa etuilivat paikoin rokotejonossa. Rokotevastaisuus on enemmänkin alemman koulutustason omaavien juttu eli hoitoalalla tarkoittanee juurikin lähäreitä
Siinä oli kyllä ego edelleen kohdillaan. Melkein kuoli, mutta missään nimessä ei voi rokotteita suositella. Ettei vahingossakaan voi myöntää tehneensä virheen ja olleensa väärässä.
Osa hoidoista kuuluisi itse maksaa. Välinpitämättömyydellä ja laiminlyönneillä on seurauksensa. Rokote on ilmainen.
Elokuva Kiittämättömät paskiaiset on varmaan kaikille tuttu. Pitää tehdä vielä elokuva Rokottamattomat paskiaiset.
Täysin oikein että joutuu kärsimään vieläkin saatanallisesta taudista. Sitä saa mitä tilaa- kun on rokottamaton. Ehkä saa Long covidin " päälle". Melkein toivon sitä.
Koronatestiin pääse tällä hetkellä vain harva. Miksi rokottamattomat edelleen pääsevät ja vielä ilmaiseksi? Miksi ylipäätään menevät testiin, kun tauti ei heistä ole niin vakava, että rokotteita kannattaisi ottaa?
Jos minulla ei olisi jo kahta rokottamatonta koronaan kuollutta tuttua, en jaksaisi välittää, mutta nyt minulla on suuri viha rokottamattomia kohtaan. Ettekö yhtään ajattele lapsianne ja omaisianne?
Vierailija kirjoitti:
Siinä oli kyllä ego edelleen kohdillaan. Melkein kuoli, mutta missään nimessä ei voi rokotteita suositella. Ettei vahingossakaan voi myöntää tehneensä virheen ja olleensa väärässä.
Teholla on myös rokotettuja. Kuolleissa on myös rokotettuja. Ei kukaan voi tietää miten olisi rokotuksen kanssa käynyt. Fiksua olla antamatta suosituksia suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Täysin oikein että joutuu kärsimään vieläkin saatanallisesta taudista. Sitä saa mitä tilaa- kun on rokottamaton. Ehkä saa Long covidin " päälle". Melkein toivon sitä.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis -sanonta piti taas paikkansa.
Luulen, että kyse on näyttelijästä.
Italian tai Ranskan uutisissa oli nukke puettu johonkin hengityskoneeseen ja käsi oli unohtunut nukelta.
Vierailija kirjoitti:
Osa hoidoista kuuluisi itse maksaa. Välinpitämättömyydellä ja laiminlyönneillä on seurauksensa. Rokote on ilmainen.
Höpsö!!! Kyllä sairaalan hoitopäivistä maksetaan oma osuus -- aina, jopa silloin kun synnytät uutta veronmaksajaa.
Ja -- ei se rokote ilmainen ole - se on ostettu/kuljetettu/varastoitu/rokotteen antajan palkka/tilavuokra rokotepaikasta,,,,, - kaikki maksaa. Opit sen kyllä, kun kasvat aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teholla on myös rokotettuja. Kuolleissa on myös rokotettuja. Ei kukaan voi tietää miten olisi rokotuksen kanssa käynyt. Fiksua olla antamatta suosituksia suuntaan tai toiseen.
Kyllä tietää, jos yhtään järkeään käyttää ja osaa lukuja katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Koronatestiin pääse tällä hetkellä vain harva. Miksi rokottamattomat edelleen pääsevät ja vielä ilmaiseksi? Miksi ylipäätään menevät testiin, kun tauti ei heistä ole niin vakava, että rokotteita kannattaisi ottaa?
Sen kun varaa ajan niin kyllä pääsee. Toisella paikkakunnalla 4 päivän päästä toisella seuraavana päivänä.
Ei katso virus onko rokotettu vai ei sen olen lähipiirissä huomannut. Pahemmat ja pidemmän oireet olleet rokotetuilla. Itsekin selvisin 4pv vaikka olen rokottamaton.
Jännä miten sattumanvaraisesti lehtijuttuihin pääsevät aina vakavasti sairastuneet rokottamattomat