Kyselkää 23-vuotiaalta nuorelta naiselta
Kommentit (110)
Missä menee raja vanhemman miehen kohdalla? Onko kaikki sinua vanhemmat "vanhempia miehiä", vai vasta esim. 5, 10 tai 15 vuotta vanhemmat?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:15"]Kuinka syvälle päästät puolisosi työntymään takapuoleesi?
[/quote]
En yhtään.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:17"]Missä menee raja vanhemman miehen kohdalla? Onko kaikki sinua vanhemmat "vanhempia miehiä", vai vasta esim. 5, 10 tai 15 vuotta vanhemmat?
[/quote]
5 vuotta vanhemmat alkavat lähestyä sitä kipurajaa. Elämänarvot noin paljon vanhemman kanssa ovat melko erilaisia.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:19"]Miltä kenkäsi haisevat?
[/quote]
Ei miltään.
Kostutko helposti gynekologilla?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:23"]Kostutko helposti gynekologilla?
[/quote]
En.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:17"]Missä menee raja vanhemman miehen kohdalla? Onko kaikki sinua vanhemmat "vanhempia miehiä", vai vasta esim. 5, 10 tai 15 vuotta vanhemmat? [/quote] 5 vuotta vanhemmat alkavat lähestyä sitä kipurajaa. Elämänarvot noin paljon vanhemman kanssa ovat melko erilaisia.
[/quote]
Tarkoitatko elämänarvoilla eri elämäntilannetta, vai ihan sitä että ovat ikänsä puolesta sinuun verrattuna kalkkiksia? Itse en usko että viidellä vuodella on vielä kovinkaan suurta eroa arvojen kohdalla.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:46"]Kuinka monta sormea sinun pilluusi mahtuu? Entä anukseen? [/quote] Rehellisesti vastattuna, ei hajuakaan.
[/quote]
Olen aivan varma että sormet haisee naisen pyllylle, jos niitä pyllyssä käyttää. Kiihottaisiko se sinua, jos miehen kulli tuoksuisi pyllyllesi?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:58"]
Lankaan menitte! Ap onkin 45-vuotias MIES!! Hah hah!
[/quote]
Verkkosukka-Jouniko se täällä taas Hynystelee?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:53"]Ketkä suomalaiset nuoret julkkikset ovat mielestäsi cooleimpia? (Onko muuten cool kalkkistermi?) Pidätkö esim. Benjamin Peltosesta tai Anna Abreusta, vai ovatko he vain ärsyttäviä? Haluaisin ymmärtää vaikeuksissa olevaa ystäväni tytärtä paremmin, jotta voisin olla hänen vaikeuksissaan apuna, siksi kyselen.. [/quote] Hmm, aika vaikea kysymys. Itse ehkä mielenkiintoisimpana pidän Anna Abreuta ja Robinia.
[/quote]
Kiitos vastauksesta. Voisitko vielä perustella muutamalla sanalla? Onko näissä kuitenkin sinulle se laulutaito ensisijaista vai muut asiat?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:17"]Missä menee raja vanhemman miehen kohdalla? Onko kaikki sinua vanhemmat "vanhempia miehiä", vai vasta esim. 5, 10 tai 15 vuotta vanhemmat? [/quote] 5 vuotta vanhemmat alkavat lähestyä sitä kipurajaa. Elämänarvot noin paljon vanhemman kanssa ovat melko erilaisia.
[/quote]
Tarkoitatko elämänarvoilla eri elämäntilannetta, vai ihan sitä että ovat ikänsä puolesta sinuun verrattuna kalkkiksia? Itse en usko että viidellä vuodella on vielä kovinkaan suurta eroa arvojen kohdalla.
[/quote]
Anteeksi ilmaisin ehkä vähän huonosti itseäni, tarkoitin siis elämäntilannetta. Usein kolmeakymppiä lähestyvät haluavat jo hieman rauhoittua, aletaan miettiä naimisiin menemistä ja lapsia yms. Itse taas haluan vielä bilettää ja elellä ihan avoliitossa ilman lapsia hyvän tovin. Siksi yli 5 vuotta vanhempi mies on kauhistus.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:46"]Kuinka monta sormea sinun pilluusi mahtuu? Entä anukseen? [/quote] Rehellisesti vastattuna, ei hajuakaan.
[/quote]
Olen aivan varma että sormet haisee naisen pyllylle, jos niitä pyllyssä käyttää. Kiihottaisiko se sinua, jos miehen kulli tuoksuisi pyllyllesi?
[/quote]
Ei.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:53"]Ketkä suomalaiset nuoret julkkikset ovat mielestäsi cooleimpia? (Onko muuten cool kalkkistermi?) Pidätkö esim. Benjamin Peltosesta tai Anna Abreusta, vai ovatko he vain ärsyttäviä? Haluaisin ymmärtää vaikeuksissa olevaa ystäväni tytärtä paremmin, jotta voisin olla hänen vaikeuksissaan apuna, siksi kyselen.. [/quote] Hmm, aika vaikea kysymys. Itse ehkä mielenkiintoisimpana pidän Anna Abreuta ja Robinia.
[/quote]
Kiitos vastauksesta. Voisitko vielä perustella muutamalla sanalla? Onko näissä kuitenkin sinulle se laulutaito ensisijaista vai muut asiat?
[/quote]
Laulutaito ja tietyllä tapaa puhtoinen julkisuuskuva. En tarkoita, että julkkiksena pitäisi olla pyhäkoulutyttö tai -poika, mutta turhan perseilyn voisi jättää julkisuuden ulkopuolelle ja nämä kaksi ovat tehneet niin.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:28"]Onko Soikku jees?
[/quote]
Kuka/mikä hän on?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:28"]
Onko Soikku jees?
[/quote]
Soikku näyttäis ihanalta kulli suussa <3
moi, itse olen parisuhteessa ja rakastan naistani ihan hirveesti, sano vinkkejä seksielämän viehättämiseen. miten saan rakkaan naiseni harrastaa seksiä yhtä intohimoisesti?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:15"]
Kuinka syvälle päästät puolisosi työntymään takapuoleesi?
[/quote]
Puoleen väliin, eli nelisen senttiä.