Mikä oli/on se sellainen kiinteistönvälitys- tms. firma, joka
… joskus muutama (?) vuosi sitten jotenkin aina pomppasi hakutuloksiin jos haki jonkun alueen nimellä asuntoja. Ja sitten niillä oli joku ”korvamerkintä”juttu ja oisko ollut kanssa jotenkin jotkut omat sivut eri teille/taloille tms…
Vähän ontuva selitys, koska hatarat muistikuvat, mutta toivottavasti joku tajusi! Niin siis ja onko sitä firmaa enää?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Oisko ollu REMAX
Ei ollu Remax mielestäni… Oiskohan siinä nimessä ehkä ollut B-kirjain? En kyllä oo varma…
Ap
Jotenkin ne mun mielestä aika näkyvästi ja kuuluvasti mainosti ja oli jotenkin paljon esillä.
Voi olla, että tästä on enemmän kuin muutama vuosi, aika menee niin nopsaan. Kymmenisen vuottakin voi olla.
Ap
No nyt mä sain ite googlailtua ja se oli näköjään Igglo. Oikotie (Sanoma) osti sen 2008. Eli kyllä siitä jo olikin aikaa!
Muistaako joku tuota?
Ap
Vierailija kirjoitti:
No nyt mä sain ite googlailtua ja se oli näköjään Igglo. Oikotie (Sanoma) osti sen 2008. Eli kyllä siitä jo olikin aikaa!
Muistaako joku tuota?
Ap
Muistan, myin niiden kautta aikoinaan. Niillä oli halvempi välityspalkkio ja paljon niitä hiljainen myynti- ilmoituksia joilla voi kokeilla kuinka paljon on kiinnostusta (eli ei ole virallisesti myynnissä vaikka on ilmoitus).
Up, häiritsee…