Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oonko nipottaja

Juupaseipäs
15.01.2022 |

Avovaimoni piti kättä kaverini(mies) reidellä keskustelussa ja seuraavaksi kädet olivat sormet lomittain yhdessä.
Tämä tapahtui kotibileissä ja alkoi ärsyttämään.
Pyysin hänet röökille ja sanoin voitko keskustella muulla tavalla.
Lopetti sen kyllä heti siihen.
Näkivät toista kertaa joten eivät mitään ylimpiä ystäviä.. näkivät edellisen kerran pari vuotta sitten.

Seuraavissa bileissä naispuolinen ystäväni yritti suudella väkisin puolisoani.
Myöhemmin selvisi, että oli koskettanut hänen silikoneja uteliaisuuttaan.
Mietti silloin itse antaako vääriä signaaleja.

Kerran hän myös töissä yövuorossa ajautui tilanteeseen missä tutun tuttu mies oli hieronut kipeitä hartioita ja hän oli itse avannut rintaliivit pois tieltä.
Paita oli toki päällä, mutta kohta mies oli ollut rinnoissa kiinni.
Tulihan siitäkin riitaa, en tykännyt ajatuksesta ja hän koki itsensä uhriksi.

Myös yksi tilanne on useamman vuoden takaa , jossa isoissa juhlissa joku oli puristellut hänen persettä, tuli sitten kertomaan , kun oli antanut sen tapahtua ja kysynyt kaveriltansa sen jälkeen mihin katosin.. kaveri sanoi etten ole ollut siinä edes silloin.

Hän itse sanoo ettei häneen koske kukaan ellei hän halua ja nyt tulee fiilis ettei hän ole siinä valehdellut , mutta usein ajautuu näihin tilanteisiin.

En haluaisi nipottaa, mutta riitaa näistä on tullut sen myönnän.
Mietin olenko liian tarkka tässä asiassa ja pitäskö vaan luottaa , kun sanoo ettei mitää seksuaalista ajatusta missään näissä ollut ikinä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, mun mies petti minua2 vuotta häiden jälkeen. Olin kaunis kuin  mikä vaan missi,ja fiksu, koulutettu jne. Mikään ei miestä estä ikinä. Ei Mikään!

Elämä on.

En ikinä unohda.

Vierailija
2/41 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö tilastoa excelissä vai oletko hommannut tilikirjan? Kuule elämä on elämistä varten eikä kyttäämistä ja sen miettimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mun mielestä ole mitään turhaa nipottamista. Tuollaisesta on normaalia tuntea epämukavia fiiliksiä. Tietysti jokaisen rajat on vähän erilaiset; monille pareille tuo on ihan sallittua ja voi olla osa keskinäistä esileikkiäkin. Oletteko puhuneet siitä millainen käytös juuri teidän suhteessa on molemmille ok? Onko sun kumppanilla tuossa taustalla tavallista suurempi tarve saada huomiota tai hyväksyntää tai kokea olevansa haluttu? Oletko kertonut hänelle millaisia fiiliksiä tuo sussa herättää?

Vierailija
4/41 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vieras pääsee omaa naista koskemaan, on nainen pilalla heti. Ei auta selittelyt, anteeksipyynnöt tai muu.  Vaimosi on nyt saastutettu vieraan lihan toimesta. Hankkiudu heti erään hänestä äläkä pidä mitään yhteyksiä enää häneen. Vain puhdas nainen on kyllin hyvä miehelleen!

Kostoa voit harkita saastuttajalle sekä vaimollesi, mutta näissä pitää olla varovainen ettei saa itselleen hankaluuksia. Uusi, puhdas nainen nyt alle!

Vierailija
5/41 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan puhuttu..

Perseen puristelussa ja hieronnassa on kokenut olevansa uhri pelkästään.

Ei itse halua , että tanssin mitään hitaita kenenkään kanssa , enkä pussaile.

Ei pidä tuota pettämisenä, enkä pidä minäkään..

Vittumainen olo noista kyllä jäi .

Nämä kaksi viimeistä tapahtuivat juuri äsken niin siksi tulivat nuo vanhatkin mieleen nyt uudestaan.

Vierailija
6/41 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kasa red flageja. Selvästi pettää (vähintään) kaverisi kanssa.

Vierailija
7/41 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu onko luottamusta muuten?

Vierailija
8/41 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kato naiset haluu pitää vaan hauskaa ja kännin piikkiin . Samanlaisia toki miehetkin on naiset vaan usein menevät iholle jostain syystä miehet käyvät kiinni tökerömmin

Vierailija
9/41 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ! Ei tartte täällä nillittää

Vierailija
10/41 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se silareitten asennuttaminen kertoo huomionhakuisuudesta, ellei ne ole laitettu korjaamaan jotain sairauden aiheuttamaa vammaa.

On daamillasi ehkäpä pikkuisen huono itsetunto? Käyttäytyminen vaikuttaa siltä.

Vierailija
11/41 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö..

Nyt kyllä et ymmärtänyt lukemaasi.

Ei mun puolisolla ole silikoneja, enkä niin kirjoittanutkaan.

Frendin muijalla on , joita oli koskettanut . Myöhemmin tämä nainen oli yrittänyt suudella mun naista.

Siirä hän itse mietti, että antaako ”vääriä” signaaleja ihmisille

Vierailija
12/41 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pettää nykyään vähintään yhtä paljon kun miehet aina puhutaan vaan mitä miehet tekee kenen kanssa ne pettää jossei naiset muka siinä samalla tavalla mukana homoilevat keskenää vai

Vierailija
13/41 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä akaltasi saako nuo asiat tapahtua toisinpäin? Se kertoo paljon

Vierailija
14/41 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli tekemässä tekemässä tutkintoa nelikymppisenä, sieltä sai kaveriksi maalarimestarin Matin, joka omasi ison ekon, selkeästi oli värinää heidän välillä. Olivat kollegakavereiden kanssa risteilyllä, siellä oli tapahtunut jotain, huomasin sen tunnelmasta, kaikki ei ollut mennyt nappiin, eikä Mattia näkynyt pitkään aikaan, oliko jompikumpi saanut sitä vai pakit, ei voi tietää, mielessä olen kuvitelut ja nauttinut. Koska en ole erityisen mustasukkainen ja jos vaimo rakastuu johonkin, en voi sille mitää.

Ei sovi kaikille, mutta toista ei voi omistaa, jos lähtee toisen mukaan, silloin ollaan jo myöhässä.

Vierailija
15/41 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutuista päätellen tuskin tulee muuttaa tyyliänsä, joko elät sen kanssa tai vaihat maisemaa . Ei kai siinä enempää oo vaihtoehtoja

Vierailija
16/41 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaimolleni antanut luvan mennä kunhan ei tuo tauteja. Kai nuo on sopimuskysymyksiä. Mikä minä olen häntä omistamaan?

Vierailija
17/41 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, kiitti hei kommenteista porukalle.

Mitä ajatuksia vastaukset ittessä herättää niin en ole häntä haluamassa omistaa, jos siltä kuulostan.

Olen yhä 4v jälkeen tosi rakastunut häneen ja mielestäni hän myös minuun.

Ehkä meidän rajat/säännöt on eri, koska loukkaannun edellämainituista asioista.

Meillä ei ole tästä näyttöä toisinpäin , koska en ole aiheuttanut tälläisiä tilanteita.

Hierontaa lukuunottamatta kaikki tapahtumat ovat tapahtuneet päihteiden vaikutuksen alaisena, mikä sen osuus on asiasta on kaikkien itse tulkittavissa.

Voin myös sanoa ettei se ole ulkoisesta habituksesta tai nössöydestä kiinni etten ole järjestänyt vastaavia tilanteita itse. En vain ole sen tyyppinen, kun arvostan toista niin paljon.

Hän on myös hyvin kaunis/seksikäs ja varmasti saa aina huomiota , halusi tai ei..

Vierailija
18/41 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muaki tommonen vituttais

Vierailija
19/41 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin tekemään vähän lähempää tuttavuutta vastakkaiseen sukupuoleen seuraavan kerran , kun ootte yhdessä jossain ja katsoisin reaktioita .

En siis kosto mielessä vaan tieteellisen tutkimuksen nimissä jos asia vaivaa noin paljon.

Voihan se olla ettet saa mitään kuittausta jolloin tiedät miten voit itsekkin toimia.

Mitään kovin hirveetähän tuossa ei ole tapahtunut, toiset ottaa helpommin itteensä kun toiset.

Vaikeeta tulee olemaan jos joutuu miettimään tommosia juttuja parisuhteessa.

Kaikkihan tekee mitä huvittaa ja sitten jossei kyyti miellytä voi hypätä seuraavalla pysäkillä pois kyydistä.

Vierailija
20/41 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun korvaan siltä ett jäbä on tossun alla😎

Voiha sitä jutella kosketella tarjota persettä muitten lääpittäväksi ja sitten sanoa ettei mulla ollu mitää aikeita.

Sitten voi sanoa et jos mielummin tekee noita niin saa jatkaa yksin noissa hommissa.

Kerran oot paikalla ollut noita näkemässä niin mitä tapahtuu silloin , kun et ole?