Hirveä väsymys joka ei lähde pois
Mistä johtuu aivan kamala väsymys? Ei auta edes 12 tunnin yöunet. Syön terveellisesti ja saan kaikki vitamiinit päivässä ruokalaskurin mukaan. Silti väsymys on jotain niin hirveää. Koko keho tuntuu voimattomalta. Voiko matala ferritiini aiheuttaa tätä?
Kommentit (12)
Jos vastikään alkanut, niin mulla oli koronaoire.
Saat liikaa sokeria,se alkaa väsyttää.
Toinen on uniapnea!
Mulla sama. Koronarokotteesta kaksi viikkoa.
Minulla johtuu elämässä ei sisältöä,on rajotukset ja yksin en vaan jaksa keksiä enää yhtää mitään.En voi soitaa kenelekään kun ostettua puheaikaa. Maksaa paljon puhelut..
Voi johtua myös kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
Uupumus. Käytkö töissä? Onko millainen työtahti?
Voi johtua siitä että on talvi, tammikuu, kaamosaika, viruksia liikkeellä, osa ihmisistä voi kärsiä muusta vaivasta jolloin ei heti saa unta tms. Ihmisillä on suurempi unen tarve kuin on laskettu. Kevät voi joskus auttaa asiaa, että menee vähän paremmin.
Yleinen myös MS-taudin oireena. Kuten vastauksista voi päätellä, yksiselitteistä tietoa ei löydy. Moni eri asia voi aiheuttaa.
Itellä tuli loppuun palaminen 2010 vuoden intin jälkeen. Tajusin vasta terapian ja muun jäljeen että elämäni ei ollut koskaan normaalia vaan elin kokoajan ylikierroksilla, vapaan ajan käytin yötä myöten video pelaamiseen.
Loppuun palamisen jälkeen en ole enää pystynyt kunnolla heräämään aamuisin ja kova viha ja ärtymys on ollut vaivana jo 10 vuotta, se on ollut yleensä pahinta aamuisin.
Myös luotto yhteiskuntaan meni täysin loppuu palon myötä: minusta ja stressitasoustani ei oltukaan pidetty riittävää huolta.
Huvittavin asia oli että jos olisin esim päässyt 98% kuormituksella silloin 100% kuormituksen sijaan tuskin mitään tämmöistä olisi sattunut.
Joskus pienikin lisäkuorma onse mikä murtaa padon.
Nyt oli ilmanpaineen vaihtelu, säätiedotus kertoi. Föhn ilmiö.
Mulla johtui syövästä. Kannattaa oikeasti suhtautua vakavasti.