Bugatti yli 400 km/h: Ei ole Saksalaisella moottoritiellä kuopan kuoppaa tai edes vauriota..
Suomalaisilla teillä saa ajella kuin reikäjuustossa. Suomen tiellä tuo Bugatti olisi jo lentänyt jorpakkoon kuopan vuoksi.
Hieno video!
Kommentit (8)
Sanni16kerava kirjoitti:
Heti kun suomeen saadaan lisää bugatti-luokan veronmaksajia, niin tietkin korjaantuu.
Liikennettä verotetaan 8 miljardin edestä joka vuosi, mutta tieverkon ylläpitoon käytetään vain miljardi. Suomalaiset päättäjät kyllä keksivät lisää suojatyöpaikkoja kavereilleen, vaikka verotulojen määrä kasvaisi.
Sanni16kerava kirjoitti:
Heti kun suomeen saadaan lisää bugatti-luokan veronmaksajia, niin tietkin korjaantuu.
Pikemminkin niin, että Suomessa on liian korkea verotus, jonka takia nämä Bugattien omistajat eivät edes menesty täällä eivätkä jää Suomeen.
Olis tullu hauska video jos joku olisi vaihtanut kaistaa vaikka sadan metrin päässä edessä.
Joskus oon nähny videon jossa moottoripyörä tehnyt virheliikkeen 300 vauhdissa motarilla.
Reunakaiteet leikkeli ukon kuin juustoleikkuri.
Vierailija kirjoitti:
Olis tullu hauska video jos joku olisi vaihtanut kaistaa vaikka sadan metrin päässä edessä.
Joskus oon nähny videon jossa moottoripyörä tehnyt virheliikkeen 300 vauhdissa motarilla.
Reunakaiteet leikkeli ukon kuin juustoleikkuri.
Saksassa osataan ajaa moottoritiellä.
No, Saksan motareilla tulee betonilaattojen saumajysäys muutaman kymmen metrin välein! 😖
Bernd Rosemeyer ja Rudof Caracciola ajoivat saksalaisella autobaanalla 432 km/h lasissa molemmat erikseen jo vuonna 1938 Mersulla ja Auto-Unionilla. Rosemeyerilla meni tosin henki ennätysyrityksessä. Mitähän uutisoitavaa siinä on jos joku koettaa tehdä samaa mitä on jo melkein sata vuotta sitten tehty?
Sanni16kerava kirjoitti:
Heti kun suomeen saadaan lisää bugatti-luokan veronmaksajia, niin tietkin korjaantuu.
Tai Hitler. Ne tiethän on nimittäin Hitlerin rakennuttamia betonivaluja...
Heti kun suomeen saadaan lisää bugatti-luokan veronmaksajia, niin tietkin korjaantuu.