Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille, jolla on rinnat

Vierailija
12.05.2015 |

Mies kysyy.

Taustaa: Vaimokkeella on rinnat, joita haluaisi hivellä, leipoa, puristella tai ihan vaan pitää kevyesti kiinni. Siis tilanteesta riippuen enemmän tai vähemmän vakavasti tai leikkisästi, mutta ehdottomasti seksuaalisessa mielessä.

Huomio tuntuu kuitenkin aina väärältä; jos hyväilee, niin kutittaa, jos sitten varman päälle ottaa vähän otetta, niin sitten liian kovaa, nännejä ei saakaan koskea paitsi joskus sitä kuitenkin nimenomaan halutaan jne.

Kertokaa käyttöohjeet, millä tavalla niitä rintoja pitää oikein kohdella.  Montako kertaa päivässä/viikossa mies saa olla kiinnostunut rinnoista. Onko suhteen iällä/vakiintumisella väliä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku vinkkinä. Jos haluaa provota, niin viesti pitää tiivistää pariin lauseeseen. Noin pitkää provoaloitusta ei monikaan lue. Varsinkaan kun se ei sisällä mitään yllätystä.

Vierailija
2/16 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei tämä ole provo vaan puolileikillään ja puolitosissaan tehty aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi ei kaipaa kosketusta rintoihinsa, eli häntä ei kiinnosta seksi sillä hetkellä.

Vierailija
4/16 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä vastaan sulle DD-kuppina puolitosissaan että se rintojen puristelu ja hiplaaminen ei ole mitään kovin eroottista ja kivaa tälleen arkielämässä, ei se minusta ainakaan erityisen mukavalle tunnu. Mua kuitenkin vaan lähinnä naurattaa kun mies ei voi pitää näppejään erossa vaan tulee puristelemaan kun tiskaan tai kun maksan laskuja tietokoneella. Mutta siis oishan se kiva että kosketeltas muuten tälleen joka päivä ja jätettäs ne rinnat ja alapää vaikka sitten sinne sänkypuuhapäiville. Pyllylle meillä läpsitään useammin, koska miehelläkin on niin hyvä peffa ettei sitä voi olla läpsäisemättä ohimennen.

Vierailija
5/16 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mene päivääkään ettei miea hipelöisi mun tissejä. Totta kai seksissä hyväilee niitä aina, mutta ei muutenkaan tunnu pystyvän pitämään näppejänsä erossa :D Ohi kävellessään saattaa puristaa tissistä, telkkaria katsellessa usein puristelee tissiä yms. Ei haittaa ollenkaan, se on kivaa ja tuntuu kivalta :D Toki harrastamme tätä vain kahden ollessamme.

Vierailija
6/16 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö sun vaimo ollenkaan rintoihin koskemisesta? Esim. minä en, ikinä, missään tilanteessa. Kosketus tuntuu vain inhottavalta / epämukavalta, teki sen miten vaan. Ei kaikki miehetkään tykkää esim. nännien tai pallien käsittelystä, samoin kaikki naiset ei nauti rintojen hiplaamisesta. Saatika että kaikki naiset tykkäisivät niiden koskemisesta täsmälleen samalla lailla ja aikataululla. Kysymyksesi on siis yhtä naurettava kuin "Millä tavalla ja kuinka usein jokainen mies haluaa että heidän pallejaan kosketellaan" .

Ts: kysy siltä naiseltasi, mistä hitosta me tiedettäisiin!

Vierailija
7/16 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan kovasti purista. Myös ennen kuukautisia rinnat on aika herkät, eivätkä juuri kestä koskettelua.

Vierailija
8/16 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä kuinka usein puristelee yms. Menkkojen aikaan ei saa kun on arat. Mä kiihotun rintojen hyväilystä. Eli sitten pitää olla muutakin kuin vain hyväilyä.

44v.

Vierailija
9/16 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:01"]

[/quote]

Yleisiä ohjeita ja lainalaisuuksia tässä kysellään. Kun kaikki, jolla on rinnat saavat ja toivotaan vastattavan niin ei sulje ketään pois.

Vierailija
10/16 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:52"]

No mä vastaan sulle DD-kuppina puolitosissaan että se rintojen puristelu ja hiplaaminen ei ole mitään kovin eroottista ja kivaa tälleen arkielämässä, ei se minusta ainakaan erityisen mukavalle tunnu. Mua kuitenkin vaan lähinnä naurattaa kun mies ei voi pitää näppejään erossa vaan tulee puristelemaan kun tiskaan tai kun maksan laskuja tietokoneella. Mutta siis oishan se kiva että kosketeltas muuten tälleen joka päivä ja jätettäs ne rinnat ja alapää vaikka sitten sinne sänkypuuhapäiville. Pyllylle meillä läpsitään useammin, koska miehelläkin on niin hyvä peffa ettei sitä voi olla läpsäisemättä ohimennen.

[/quote]

Luuletko että se pyllylle läpsiminen on miehen mielestä eroottista ja kivaa arkielämässä? Olisi parempi sekin jättää sinne sänkypuuhapäiville

Vierailija
11/16 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pidä pahemmin siitä, että rintoja kosketaan. Jos olen kiihottunut, se voi tuntua ihan hyvältä, muuten ei. Mies olisi jatkuvasti hiplaamassa ja ronkkimassa, mutta seksiä siltä ei silti irtoa. Nännit kutiavat niin kovin, että menee monta minuuttia, että niitä lakkaa kihelmöimästä, jos niitä ronkkii väärin. Eikä mies millään opi olemaan sivelemättä niitä. Ärsyttävää!

Vierailija
12/16 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää puristelusta, tulee ole, että olisin lehmä, jota yritetään lypsää. Ja jos liikaa puristaa, niin oikeasti sattuu, tissit on arka elin. Mutta piteleminen on ok, jos se nyt niinkuin muuten sopii tilanteeseen, vaikkapa köllötetään sylikkäin telkkaria katsellessa, taikka silittäminen/hipelöiminen, mutta olen tosi kutitusherkkä, joten se täytyy olla juuri oikealla "paineella", ettei kutita. 

Mutta kyllä mä miestä pitäisin ääliönä, jos se vaan kävelisi kodin käytävällä ja kävisi tissien kimppuun.

Vierailija
13/16 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:01"]

[/quote]

Yleisiä ohjeita ja lainalaisuuksia tässä kysellään. Kun kaikki, jolla on rinnat saavat ja toivotaan vastattavan niin ei sulje ketään pois.

[/quote]

No, ainoa yleinen ohje ja lainalaisuus on se, että riippuu naisesta. Joku kuten minä ei tykkää minkäänlaisesta koskettelusta ikinä, ja joku toinen tykkää koko ajan hiplaamisesta. Kolman nännien puremisesta ovulaation aikaan. Neljäs kaikesta muusta paitsi siitä. Mitään yleisiä ohjeita, jotka koskisivat kaikkia, ei vaan ole.

Vierailija
14/16 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 jatkaa - naimisissa ollaan oltu 13 vuotta ja sama tilanne ollut alusta lähtien. Mies saa olla kiinnostunut rinnoista joka päivä, mutta se tilannetaju on olennainen. Pitää olla "sivistyneesti" kiinnostunut, ei eläimellisesti :-)

Vierailija
15/16 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisesti välitä rintojen koskettelusta, mutta koska mieheni selvästi nauttii siitä ja se kiihottaa häntä, annan hänen kosketella, suukotella, näykkiä jne. Hän on aivan hulluna tisseihini, ja hienoahan se on :) Kiva tuottaa kumppanille nautintoa. 

Vierailija
16/16 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:52"]

[/quote]

Luuletko että se pyllylle läpsiminen on miehen mielestä eroottista ja kivaa arkielämässä? Olisi parempi sekin jättää sinne sänkypuuhapäiville
[/quote]
Kirjoittaja varmaan tarkoitti että se on enemmän molemminpuolista. Naiset kun harvemmin miehien tissejä puristelee mutta kaksi hyväpehvaista saattaa toistensa takapuolia taputella ja puristella.