Onko muilla eronneilla
ollut jälkeenpäin sellainen petetyksi tulemisen tunne, että kaikki ne kehut ja ylistelyt mitä toinen on sanonut eivät pitäneetkään paikkaansa? Itselläni tämän aiheutti kenties se, että exällä oli uusi suhde melkoisen pian enkä voinut olla kuvittelematta miten siellä nyt uutta ylistellään taas samaan malliin ja kaikille varmaan sanotaan aina ne samat kehut. Eli aika kepeää meininkiä vaikuttaa olevan, mahtoiko edes olla kanssani mitenkään tosissaan.
Kommentit (15)
Kyllä ne oli kaikki totta. Ei ole petetty.
No juu. Tyyppi puhui vain lämpimikseen mitä halusin kuulla saadakseen minut toimimaan kuten hän halusi. Minua vietiin kuin pässiä narussa, kun en tunne-elämältäni ole niitä lahjakkaimpia.
Pitäähän ne kehut paikkaansa eronkin jälkeen. Elämä vaan vei erilleen.
Olen exän puolesta onnellinen, että löysi itselleen uuden rakkaan.
Mun ex sanoo kaikille samat asiat. Nyt väitti ettei edes välittänyt edellisestä, vaikka tätä kehui maasta taivaisiin.
Olin ystävällinen ja kannustava naistakohtaan töissä.. Sain paskaa niskaani. Nainen tais yllättyä että lähdin ja en koskaan enää kehunutkaan. Eli miksi kuvittelet että ne kehut oli vääriä ..koska oikeasti olet paha ihminen ?
Veikkaan, että seuraavakin oli sielunkumppani jne. Lähinnä naurattaa ja olen helpottunut, että exä on nyt jonkun muun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Olen exän puolesta onnellinen, että löysi itselleen uuden rakkaan.
Olit varmaankin itse kuitenkin löytänyt myös, sillä muuten olisi kaivertanut ja kovasti kun toisella on mutta itsellä ei.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex sanoo kaikille samat asiat. Nyt väitti ettei edes välittänyt edellisestä, vaikka tätä kehui maasta taivaisiin.
Yleensähän nämä kehuskelijat sitten myöskin haukkuu kovasti exiään uudelle. Mielisairaita ihmisiä.
Eksä kertoi itse, että ei osaa olla yksin, joten heti seuraavakin on vain äkkiä otettu turva. Ei erota riippuvuutta rakkaudesta.
Kyllä ne hyvin ovat voineet paikkansa pitää. Tunteet valitettavasti voivat muuttua ajanmyötä.
Olin julkisuuden henkilön kanssa yhdessä noin 8 vuotta. Oli uuden miehen kanssa lehdessä ja kehuskeli, kun koskaan ei ole ollut niin onnellinen ja kaikki toimii sängyssä ja arjessa. Eli hän vedätti 8 vuotta minua meidän sänkytouhuista ja onnellisuudesta. Vaikka mulle ok ja erottiin vuosia sitten, niin jotenkin silti vähän ottaa päähän nähdä hänet ns uuden kanssa puhumassa tollasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen exän puolesta onnellinen, että löysi itselleen uuden rakkaan.Olit varmaankin itse kuitenkin löytänyt myös, sillä muuten olisi kaivertanut ja kovasti kun toisella on mutta itsellä ei.
Ensin ex löysi uuden, minä ehkä kaksi vuotta sen jälkeen. Olimme naimisissa 16 vuotta.
Ei ole tuollaista näkökulmaa, että jos itsellä ei olisi kumppania, ei voisi olla exän puolesta onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Oltiin kuitenkin pitkään yhdessä ja oli aitoja tunteita mukana.
Aitoja tunteita oli kun oltin yhdessä.Systä tai toisesta erotin kun kuvioihin tuli vaimo ulkomailta. Sattuihan se,kuitenkin väistyin,vaikka toinen ei halunut .
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että seuraavakin oli sielunkumppani jne. Lähinnä naurattaa ja olen helpottunut, että exä on nyt jonkun muun ongelma.
On myös mahdollista että sanat olivat totta siinä hetkessä kuin ne sanottiin.
Ihmiset ja tunteet muuttuvat.
No ei ole. Oltiin kuitenkin pitkään yhdessä ja oli aitoja tunteita mukana.