Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko olla raskaana vai onko tämä jotain muuta?

12.05.2015 |

Oon siis 18 vuotias aika pienikokoinen mutta pitkä tyttö. 171 cm, 49kg. Oon tässä parin kuukauden ajan epäillyt olevani raskaana. Mulla on ihan tajutonta rintojen kasvua (ei johdu painon noususta, kun paino vähän heittelee suuntaan toiseen), on mun masu vähän kasvanutkin. Mulla oli myös 3 kuukauden ajan menkat kokonaan pois, mutta nyt ne alkoi taas muutama päivä sitten. Oon myös huomannut, että joudun käymään vessassa 1-2 tunnin välein. Oon siis tehnyt tässä 3 kuukauden aikana 2 testiä, jotka molemmat negatiivisia. Mietin erityisesti tuota rintojen kasvua, ne kun ovat 3 kuukauden aikana yhden kuppi koon kasvaneet. Ovat myös olleet useamman kuukauden ajan erittäin arat ja jotenkin kimmoisat ja turvonneet. Esim. jopa pelkkä kävely ilman rintsikoita on tuskaa, tai ylipäätään rintojen koskettu. Voiko tämä olla mahdollinen raskaus vai jotain aivan muuta? Kaikki apu on tervetullutta !

Kommentit (1)

1/1 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhentävän vastauksen antaminen on toki mahdotonta, mutta todennäköisesti et. Se, että kuukautiskierto vaihtelee reilusti johtunee sun kropassa edelleen tapahtuvista kasvamiseen liittyvistä hormonaalisista muutoksista. Myös pituutesi ja painosi antaa vihjettä siitä, että kasvu on vielä kesken, koska 18vuotiaana ei vartalo vielä ole aina niin sanotusti loppuun kehittynyt. Samaan asiaan viittaisi tuo rintojen kipu ja kasvaminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla