Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

30 vuotis syntymäpäivät 70luvun teemalla

14.05.2006 |

Hei,

täytän tänä vuonna 30vuotta. Ja olen aikeissa pitää 70luvun teemalla juhlat.

Olen nyt armottomasti selaillut googlen kautta " sivuja" . mutta mitään kivaa en ole löytänyt.. onko joku itse pitänyt vastaavat juhlat?

Kaipaisin apua ohjelmaan, ruokaan, koristeluun ym. Eli kaikki pitäis jotenkin olla 70luvulta. Juhliin tulee noin 40henkeä eli 20 pariskuntaa..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tulee mieleen makkaratikut. Hammastikkuun esim. lauantaimakkaraa (eikä mitään hienoa makkaraa)/ juustoa/ viinirypäleitä. Ja suolatikkuja. Ja juomaksi triple sec, egri pikaver (vai miten nämä kirjoitetaankaan), minttulikööriä...

Vierailija
2/3 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luku lautasella (tai jotain lähellä sellaista nimeä). Taitaa olla muutaman vuoden ikäinen kirja jossa hauskasti kerrotaan sen ajan tarjoiluista. Aikakauteen kuuluivat mm cream crackerit, wienerschnitzel, fondue jne ja nämä olivat siis " ulkomailta tulleita hienoja juttuja" ;-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittajat on Aaltio, Sarantola-Weiss ja Warpula.

Kun tässä nyt kirjaa selailen, niin täältä löytyy suolaista ja makeaa, sekä esim. booliohjeita. Boolihan tosiaan oli pop 70-luvun juhlissa.

Kirja on muutenkin ihan riemukas 70-luvulla kasvaneelle. Muistatteko esim. nakkiborssin!? Kirjan innoittamana valmistimme sitä, ensimmäisen kerran aikuisikäisenä. Kelpasi tämän päivän muksullekin :)