Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin parikymppisenä hyvin vakavasti masentunut. Silloin minulle tuli kaksi ohutta viivaa otsaan. Tämän jälkeen en ole saanut yhtään ryppyjä.

Vierailija
15.01.2022 |

Ole nyt jo 34.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain noi viivat jo teininä...

Vierailija
2/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle varmaan taipumusta tehdä kärpäsestä härkänen, siksi masentui. Älkää nyt hyvät ihmiset keskittykö muutamaan viiruun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lle varmaan taipumusta tehdä kärpäsestä härkänen, siksi masentui. Älkää nyt hyvät ihmiset keskittykö muutamaan viiruun.

:) Ei se masennus niistä johtunut, vaan ne tuli siihen aikaan. Teen kyllä kärpäsestä härkäsiä ja se varmasti ei helpottanut masennusta. Mutta a onneksi se on historiaa. Mietin vain onko muillakin samaa -tulee nuorena mutta ei sitten lisäänny. Ehkä lähivuosina tulee sitten useampi kerralla.

Vierailija
4/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 39v eikä vielä yhtään ryppyä!

Vierailija
5/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:) Ei se masennus niistä johtunut, vaan ne tuli siihen aikaan. Teen kyllä kärpäsestä härkäsiä ja se varmasti ei helpottanut masennusta. Mutta a onneksi se on historiaa. Mietin vain onko muillakin samaa -tulee nuorena mutta ei sitten lisäänny. Ehkä lähivuosina tulee sitten useampi kerralla.

Miksi mietit ryppyjä?

Vierailija
6/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mietit ryppyjä?

Hohhoijaa...

-eri

Vierailija
7/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 39v eikä vielä yhtään ryppyä!

Noniin! :)

Ja sille joka mietti miksi mietin ryppyjä: koska minä voin ja koska mua kiinnosti tietää onko muilla samaa. Kuten kerroin.

Vierailija
8/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi vanhentaa. Ja viina, liha ja rööki.

Vierailija
9/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli äkkiä, ihan parissa kuukaudessa, kaksi poikkijuonnetta otsaan kun otin hormonikapselin 27-vuotiaana. En tiedä olisiko estrogeenitasot sitten jokseenkin romahtaneet? Ja olisiko voineet romahtaa oikein pahemmin kuin edellisenä vuonna raskauden jälkeen imettäessä? Mutta tasan silloin ne ilmestyi kun kapseli oli laitettu. Taisi mennä veriarvot muutenkin aika vituralleen kun vuosin 3 viikkoa neljästä, siis jatkuvasti ja kuin häränkurkusta. Kapseli poistettiin 28 v ja sen jälkeen otsajuonteet siloittui vähän ja silmänalusiho palasi normaalimmaksi, kimmoisammaksi. En sitten tiedä, tuo nyt ei ainakaan itselle sopinut vaikka minipillerit olivat olleet melko ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi