HS: "Cd-levyjen myynti nousi ensimmäistä kertaa lähes 20 vuoteen Yhdysvalloissa – myös Suomessa uskotaan nyt cd:n uuteen nousuun"
Mielenkiintoinen juttu päivän Hesarissa.
Kommentit (9)
Musiikkipalvelut eivät ole puolueettomia, joten niistä helposti katoaa biisejä milloin mistäkin syystä. Paras tapa varmistaa kuunteleminen on ostaa omaksi.
MiniDisc, CD-levy ja C-kasetti, joku näistä on mulla ihan päivittäisessä käytössä.
Kuka niitä cd-levyjä Suomessa ostaa? Autoissakaan ei ole cd-soitinta ollut 5 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
MiniDisc, CD-levy ja C-kasetti, joku näistä on mulla ihan päivittäisessä käytössä.
Piti vielä lisäämäni, että olen "nauhoittanut" musiikkia näille formaateille myös sekä spotifystä, että youtubesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka niitä cd-levyjä Suomessa ostaa? Autoissakaan ei ole cd-soitinta ollut 5 vuoteen.
Ostan. Kirppareilta.
Joskus 2003 oli hyvä ku ladattiin musiikkia Kazaasta ja poltettiin cd-levylle että pysty kuuntelemaan kannettaval cd-soittimel.
Ja nurmikon leikkaaminen kannettavaa cd-soitinta kuunnellen oli mahdotonta ku levyn toisto pätki kävellessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti vielä lisäämäni, että olen "nauhoittanut" musiikkia näille formaateille myös sekä spotifystä, että youtubesta.
MITEN??
Myöhäistä on Suomessa, koska eihän CD-levyjä myydä enää missään. Tai no huoltoasemilla on vielä ne 1980-luvulla asennetut myyntitelineet ja samat kokoelmalevyt tarjolla.
Nousiskohan minidisc tai mySpace vielä? Niissä on samanlaista nostalgiaa