Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "Cd-levyjen myynti nousi ensimmäistä kertaa lähes 20 vuoteen Yhdysvalloissa – myös Suomessa uskotaan nyt cd:n uuteen nousuun"

Vierailija
15.01.2022 |

Mielenkiintoinen juttu päivän Hesarissa.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008537653.html

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousiskohan minidisc tai mySpace vielä? Niissä on samanlaista nostalgiaa

Vierailija
2/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkipalvelut eivät ole puolueettomia, joten niistä helposti katoaa biisejä milloin mistäkin syystä. Paras tapa varmistaa kuunteleminen on ostaa omaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiniDisc, CD-levy ja C-kasetti, joku näistä on mulla ihan päivittäisessä käytössä.

Vierailija
4/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä cd-levyjä Suomessa ostaa? Autoissakaan ei ole cd-soitinta ollut 5 vuoteen.

Vierailija
5/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiniDisc, CD-levy ja C-kasetti, joku näistä on mulla ihan päivittäisessä käytössä.

Piti vielä lisäämäni, että olen "nauhoittanut" musiikkia näille formaateille myös sekä spotifystä, että youtubesta.

Vierailija
6/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä cd-levyjä Suomessa ostaa? Autoissakaan ei ole cd-soitinta ollut 5 vuoteen.

Ostan. Kirppareilta. 

Vierailija
7/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 2003 oli hyvä ku ladattiin musiikkia Kazaasta ja poltettiin cd-levylle että pysty kuuntelemaan kannettaval cd-soittimel.

Ja nurmikon leikkaaminen kannettavaa cd-soitinta kuunnellen oli mahdotonta ku levyn toisto pätki kävellessä.

Vierailija
8/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti vielä lisäämäni, että olen "nauhoittanut" musiikkia näille formaateille myös sekä spotifystä, että youtubesta.

MITEN??

Vierailija
9/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäistä on Suomessa, koska eihän CD-levyjä myydä enää missään. Tai no huoltoasemilla on vielä ne 1980-luvulla asennetut myyntitelineet ja samat kokoelmalevyt tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän