Haluaisin ostaa itselleni jonkin kauniin juhlamekon
Minulla ei ole yhtään mekkoa eikä ole koskaan oikein ollutkaan, kun olen tullut köyhästä perheestä. Nyt on varaa ostaa välillä jotain "turhaakin". Pidän mustasta, valkoisesta, harmaasta, beigestä... Joidenkin mielestä voin siis olla tylsä, mutta en ole se ihminen, jolla on kymmentä eri väriä päällä kerralla tai neonvärejä. Tyyliäni kuvailisi ehkä parhaiten sana elegantti. Pidän myös pienistä yksityiskohdista, laadukkaista leikkauksista ja selkeistä linjoista. Erityisesti pidän helmistä, ns. bling blingistä ja muotoon ommelluista vaatteista. Onko kellään suosituksia?
Kommentit (9)
No kai se siitä on kiinni missä aiot mekkoasi pitää. Tarvitsetko juhlapukua vai arkisempaa, kesäistä vai talvista? Selaa vaikka zalandon valikoimaa näillä mietteillä.
köyhistä oloista tulevalla ei ole ollut varaa mekkoon? niitä näyttää saavan 7 eurolla prismasta. kuinka köyhistä oloista tulet?
Vierailija kirjoitti:
köyhistä oloista tulevalla ei ole ollut varaa mekkoon? niitä näyttää saavan 7 eurolla prismasta. kuinka köyhistä oloista tulet?
Ei minulla ollut lapsena itselläni lainkaan käyttörahaa. Rahahan meni pääosin äidin viinoihin. Loput meni ruokaan, jos riitti. Toki hän itselleen osteli vaatteita ja tietokoneita sun muuta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No kai se siitä on kiinni missä aiot mekkoasi pitää. Tarvitsetko juhlapukua vai arkisempaa, kesäistä vai talvista? Selaa vaikka zalandon valikoimaa näillä mietteillä.
Haluaisin jonkun pikkumusta, sellaisen, minkä voisi laittaa ravintolaillalliselle ja jonkun aivan överin juhlamekon, mitä en tule oikeasti käyttämään koskaan, mutta pidän sitä kotonani ja haaveilen paremmasta elämästä 😂 Musta ei minulle kyllä hirveän hyvin yksinään sovi, sillä olen todella vaalea ja se kontrasti on aika jyrkkä. Valkoinen sopii minulle todella hyvin, se on minun värini, mutta ainoa huono puoli on, että valkoisista vaatteista näkyy usein läpi ja ne menevät pilalle, jos niiden alle joutuu jotain tunkemaan. Nehän sieltä myös pilkottavat läpi. Myös muut hennot värit sopivat minulle paremmin kuin kovin tummat.
Ap
https://anna.fi/lifestyle/muoti/jokaiselle-vartalotyypille-sopivat-pikk…
Katso tuosta ensin mikä malli sopii vartalotyypillesi.
Pikkumusta ja ravintolaillallisen mekko olisivat siis eri mekkoja. Vähän huonosti kirjoitettu.
Ap
Osta mekko