Gallup naisen alapääkarvoituksesta (jälleen kerran)
Kysymys: Tykkäätkö naispuolisella seksikumppanillasi (huom. en kysy tykkäätkö itselläsi tai naisilla yleensä) täysin ajelemattomasta eli luomusta alapäästä?
Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi.
Tuli vaan mieleen, kun jotkut ilmoittaa tykkäävänsä. Haluaisin tietää, kuinka yleistä tämä on ja missä ikäluokissa.
Kommentit (27)
Tykkään ihan paljaasta tai ainakin siistitystä. Karvaa vain yläpuolella.
Mukava se on puolin ja toisin, kun ei tarvitse karvoja syleksiä...
Muuten ei, kuin suuseksissä, minua ei karvat haittaa. Jokaisen naisen oma asia... Mielipiteen ja toiveen toki voi esittää.
Eräs tuttu nainen kommentoi kysymykseen, onko luomu vai ajeltu miehellä parempi?
"Onhan se aina mukavampi puhtaaseen ja karvattomaan mikkiin sooloilla."
M37 (näköjään jo toinen)
En ole ikinä pitänyt posliinista. Tosin siitä on yli 10 vuotta aikaa, kun olen viimeksi naisen kanssa ollut. Karvainen on kiihottavampi koskea ja katsella eikä suuseksissä haittaa yhtään. Ei ole niin herkästi yhdelläkään naiskumppanilla karvat irronneet, että olisi joutunut syljeskelemään:)
N32v
Kaikki käy, sanottiin pankissa. Mutta oikeasti ei sillä ole mitään väliä minkälaiset karvat on. Kaikkia oon nuollut ja pannut.
t. m-50
Posliini tai siistitty viiva/kolmio IMO kaikkein paras
Karvoilla on paras, mitä vähemmän karvoja sen huonompi.
M42
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:25"]
Kysymys: Tykkäätkö naispuolisella seksikumppanillasi (huom. en kysy tykkäätkö itselläsi tai naisilla yleensä) täysin ajelemattomasta eli luomusta alapäästä?
[/quote]
Ei luomua, ellei ole ohutta ja vähäistä tuo määrä.
Vähintään siistitty pitää olla. Jos välillä ottaa kaiken pois, voi se kasvaa jonkun aikaa siistinä.
Karvaton antaa huulet nätisti esille. Jokaisen huulet ovat erilaiset ja ihanaa katsottavaa jos ne ei häviä karvoihin.
Meillä karvat poistetaan välillä täysin. M45
Siistitty. Täysin poslari ei napostele, ellei satu olemaan täydellinen pillu. Kiitotie, kapea tai leveä, on paras omaan makuun.
Ja se perse... senkin voi välillä siistiä. Huolellisesti siistitty pillu ja huikeaa seksiä, kunnes asennon vaihto ja nainen kontilleen - halut loppuu heti, kun kikkarat tummat perskarvat tuijjottaa takaisin.
Alkulämmittelyssäkin on kivempaa, kun ei ole liiemmälti karvoja vastassa. Märkien karvojen koskettelu ei ole mitenkään poikkeuksellisen eroottista.
Paljon taas posliinipedoja täällä hyi hyi.
vaihtelu virkistää
vaimollla nyt kiitorata, kesällä varmaan posliini ja talvella luomu. Minulle käy kaikki =)
Niin pieni kolmio tai kiitorata ettei karvoja mene kurkkuun missään tilanteessa. Kurkussa on sitkeää limaa, mistä karvoja on vaikea saada pois huuhtelemallakaan. Ja huuhtelemaan lähteminen latistaa tunnelmaa. Itse olen posliini, mutta kumppanin ei tarvitse olla kuin puoliksi.
Täytyyhän nyt pillun ympärillä karvoja olla aikuisella naisella.
Mun mies tykkään mun posiilipillusta ..... ei oo kuulemma kiva jos on karvoja suussa kun nuolee mun piparia
Siistitty, luonnollinen. Kyllä aikuisella naisella kuuluu olla karvoitusta.
M36
Posliini tai todella lyhyeksi siistitty (ja silloinkin huulet karvattomina)
En tykkää luomusta (= täysin ajelemattomasta) alapäästä. Kiitorata tai vastaava pillun yläpuolella on kiva.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:24"]
En tykkää luomusta (= täysin ajelemattomasta) alapäästä. Kiitorata tai vastaava pillun yläpuolella on kiva.
[/quote]
Siis olen 38-v. mies
Puska ei nappaa minulle. Posliini tai pieni kiitorata on kaikkein seksikkäin.
M47