Täällä on kyllä todella erikoista porukkaa
Kaikki luulee, että syrjäytyneellä ihmisellä olisi valtavasti rahaa.
Kommentit (27)
Mistä syrjäytynyt saisi ylimääräistä rahaa?
Kontaktit ja työthän tuovat parempaa vankuutta elämään, mutta niitähän syrjäytyneellä ei ole.
Mutta sinun tapauksessasi kaikki on aina kuitenkin ihan eri tavalla kuin kerrot, joten mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Konteksti olisi kiva.
Tämä ap ei tunne sanaa eikä käsitettä konteksti. :)
Täällä on lähinnä persuja, siitä vääristymä
No. Täällä valitat noin 17 kertaa päivässä, että olet syrjäytynyt eikä sinulla ole rahaa.
Noin 13 kertaa päivässä myös tähdennät, että oikeasti elämäsi on täysin toisenlaista kuin täällä kerrot.
Mitä tästä voidaan päätellä? Se, että itse asiassa olet vilkkaan seuraelämän suosittu keskipiste ja että olet varsin varakas ihminen.
Enemmänkin niin päin, että ollaan täällä ihmetelty mistä sitä rahaa aina löytyykin, aina on jemmassa sen verran, että voi talon ostaa tai auton jne. Vaikka on niin syrjäytynyt niin syrjäytynyt.
Hyvinkään Essolla oli 25 vuotta sitten syrjäytynyt, jolla raha pursui taskuista mutta osti kesälasinpesunestettä.
Ap tässä erikoinen on. Valehtelee niin, että korvat heiluu ja sitten valittaa, kuinka ihmiset on ilkeitä häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on lähinnä persuja, siitä vääristymä
Miten voi olla, kun kaikki vähänkään persumyönteiset avaukset poistetaan?
Vierailija kirjoitti:
Enemmänkin niin päin, että ollaan täällä ihmetelty mistä sitä rahaa aina löytyykin, aina on jemmassa sen verran, että voi talon ostaa tai auton jne. Vaikka on niin syrjäytynyt niin syrjäytynyt.
Nehän eivät olleet mitään kalliita. Autokin 1000€.
Ai tämä on joku vakkarirussuttaja. No, johtuisiko tämä oletus siitä, jos olet itse kertonut, että sinulla on rahaa. Eihän sitä syrjäytymisestä päätellä vaan sinun omista puheistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat taas valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Ai tämä on joku vakkarirussuttaja. No, johtuisiko tämä oletus siitä, jos olet itse kertonut, että sinulla on rahaa. Eihän sitä syrjäytymisestä päätellä vaan sinun omista puheistasi.
Ammattivalittajahan tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat taas valehdella.
Eivät olleet kalliita. Ei mulla mihinkään kalliiseen ole varaa.
Ihmiset olisi voinut kouluttaa siten että kaikki tulisivat paremmin toimeen keskenenään ettei tulisi syrjäytyneitä.
Noi kommunisti koulut vie suurimman osan ihmisten rahoista veroina mutta eivät saa yhteiskuntaa toimimaan. Olisi varmaan parantamisen varaa ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonni on syrjäytyneelle iso raha!
Mistäköhän syystä te olette ap:lle inhottavia?
Ei ap mitenkään viha puhunut kenestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat taas valehdella.
Eivät olleet kalliita. Ei mulla mihinkään kalliiseen ole varaa.
Onko tämä nyt totta vai tarua?
Konteksti olisi kiva.