Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa sinut mustasukkaiseksi miehestäsi?

Vierailija
11.05.2015 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö olla huolestunut kun ei mikää saa? :S

Vierailija
2/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, mä oon tottunut siihen, että naiset ja jopa miehet lakoo hänen eessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää mikään, nykyään olisin vain iloinen jos hänellä olisi joku toinen.

Joskus aikanaan olin aivan sairaan mustasukkainen menneisyyden naisystävistä. Se oli täysin typerää, koska en ollenkaan epäillyt että ne naiset koskaan palaisivat mieheni elämään (hän mm. ilmaisi avoimesti vihantunteita tuoreinta eksäänsä kohtaan) - olin mustasukkainen ihan sille ajatukselle että joku muu oli aikanaan ollut minun tilallani. Mitenkään päin ei ollut hyvin, sillä jos jokin asia miehen eksissä muistutti minua, tunsin oloni arvottomaksi tusinatavaraksi. Jos taas eksä oli ihan täysin erilainen kuin minä, skitsoilin siitä että hän ehkä kaipaa sitä ominaisuutta jota minä en ollenkaan hänelle tarjoa...

Se oli todellakin erittäin typerää.

Vierailija
4/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Vierailija
5/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:40"]

Ei enää mikään, nykyään olisin vain iloinen jos hänellä olisi joku toinen.

Joskus aikanaan olin aivan sairaan mustasukkainen menneisyyden naisystävistä. Se oli täysin typerää, koska en ollenkaan epäillyt että ne naiset koskaan palaisivat mieheni elämään (hän mm. ilmaisi avoimesti vihantunteita tuoreinta eksäänsä kohtaan) - olin mustasukkainen ihan sille ajatukselle että joku muu oli aikanaan ollut minun tilallani. Mitenkään päin ei ollut hyvin, sillä jos jokin asia miehen eksissä muistutti minua, tunsin oloni arvottomaksi tusinatavaraksi. Jos taas eksä oli ihan täysin erilainen kuin minä, skitsoilin siitä että hän ehkä kaipaa sitä ominaisuutta jota minä en ollenkaan hänelle tarjoa...

Se oli todellakin erittäin typerää.

[/quote]

miten pääsit tästä yli?

Vierailija
6/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toistaiseksi ole tullut sellaista tilannetta vastaan. En tiedä mikä sellainen voisi ollla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi