Aatami etsii Eevaa 11.5.2015
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:50"]
Mulla oli tuollaiset rinnat ennen imetystä.... Pyöreät ja kiinteät eikä yhtään riipparit. Eli kyllä tuollaiset rinnat voi hyvinkin olla luomut...
[/quote]
mutta miks ne sojottaa tollalailla hassusti sivulle? Iha kuin nännit olis väärässä paikassa?
https://instagram.com/p/uTVimrLWz2/?taken-by=sarppalii
On silarit, tunnen hänet ja tiedän milloin kävi ottamassa. Mutta ihana ihminen tuo Saara on :)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:50"]
Mulla oli tuollaiset rinnat ennen imetystä.... Pyöreät ja kiinteät eikä yhtään riipparit. Eli kyllä tuollaiset rinnat voi hyvinkin olla luomut...
[/quote]
mutta miks ne sojottaa tollalailla hassusti sivulle? Iha kuin nännit olis väärässä paikassa?
[/quote] kateellisen mölinää.
Noni ensi kerralla saarella kaksi av-mammaa.
Vähän tuollaiset hapsuttavat tekoripset on ikävän näköiset.
Saaralla on aidot tissit. Tiedän, koska tunnen Saaran oikein hyvin. Sama kaveriporukka. Mukava aito ihminen :)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:02"]Saaralla on aidot tissit. Tiedän, koska tunnen Saaran oikein hyvin. Sama kaveriporukka. Mukava aito ihminen :)
[/quote]
Hahahahahah!
Oli vähän yksinkertaisen olonen nainen, enkä sano tätä nyt murteen takia, olen itsekin Pohjois-Karjalasta. Jotenkin hitaan olonen ja jutut oli vähän semmosta "hihihi olen tälainen hupsu" -tasoa.
Lehdissä ollut ja nyt telsussa alasti. WTF?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:52"]On taas pieni munasia miehiä! Ainakin näin Aikuisen Naisen silmiin! En ottaisi kumpaakaan, en todellakaan. Ootan vaan missä jaksossa tulisi oikea MIES kunnon mulkun kanssa kehiin :D
[/quote]
Missä kohtaa miehillä muna stondas, menikö mulla jotain ohi? Vai oletko aikuisena naisena tottunut että muna pysyy löysänä kuten ohjelmassa. En kyllä toisaalta ihmettele.
Aatami etsii Eevaa -pariskunnan vetovoima ei kohdannut – mies muutti maasta!
Aatami etsii Eevaa -nakudeittisarjan maanantaisessa jaksossa nähtiin, kuinka paratiisisaarella toisensa kohtasivat Iiro, Saara ja Tuure.
Alastomien sokkotreffien päätteeksi Saara valitsi sydänkäpysekseen saksofonisti-Tuuren, joka nykyään soittelee torveaan muilla mailla: mies muutti taannoin Amsterdamiin. Saara kertoo vierailleensa Tuuren luona, mutta roihuavaa romanssia parin välille ei koskaan syttynyt. Mihin parin suhde kaatui?
Rannalle jäänyt Mr. Finland -finalisti Iiro ei ottanut rukkasista nokkiinsa, sillä hänestä ja Saarasta on tullut ystäviä.
Saara valitsi Tuuren, mutta kaulailee haastattelussa Iiron kanssa – miksi näin?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:05"]Nosti kädet niin näkyi arpia!
[/quote] Ei ole arpia, koska on aidot.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:52"]On taas pieni munasia miehiä! Ainakin näin Aikuisen Naisen silmiin! En ottaisi kumpaakaan, en todellakaan. Ootan vaan missä jaksossa tulisi oikea MIES kunnon mulkun kanssa kehiin :D
[/quote]
Missä kohtaa miehillä muna stondas, menikö mulla jotain ohi? Vai oletko aikuisena naisena tottunut että muna pysyy löysänä kuten ohjelmassa. En kyllä toisaalta ihmettele.
[/quote]
Tuo "Aikuinen Nainen" taitaa olla kyllä mies
Katsoin tänään hetken kun sattui just tulemaan. Heräsi vain kysymys, että eikö noilla tule kylmä kun ovat naakkeneina tilanteessa kuin tilanteessa?? Mä oon ainakin sellanen vilukissa, että "paratiisi" saarellakaan en tarkenisi ilman jonkinlaista vaatetusta O_O
On taas pieni munasia miehiä! Ainakin näin Aikuisen Naisen silmiin! En ottaisi kumpaakaan, en todellakaan. Ootan vaan missä jaksossa tulisi oikea MIES kunnon mulkun kanssa kehiin :D