Ei yhtään mielenkiintoista avausta!
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:04"]
Teet siitä kompan?
[/quote]joo :D
Viikonloppuna oli se mies polttareissa -stoori, siinä oli hyvä avaus! Koukutti, vaikka huonostihan siinä sitten kävi.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:14"]
Siinäpä se
[/quote]yhyhyyhyhyyh voi kauhia sentään ;( ;( ;( ei täällä ole pakko olla, hanki elämä jos av ei kelpaa
[/quote]
Höpöhöpö. Kelpo ajanvietettä kun vauva roikkuu tississä
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:30"]Mites toi 5-vuotiaan tatuointi. Ei taida kuitenkaan purra?
[/quote]
Ei.
Voisiko joku tehdä minulle munsalan kansallispuvun? Olen kokoa 56. Voisiko joku tehdä? Vantaalla olisi hyvä tekijän löytyä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:33"]Voisiko joku tehdä minulle munsalan kansallispuvun? Olen kokoa 56. Voisiko joku tehdä? Vantaalla olisi hyvä tekijän löytyä.
[/quote]ihana!
Minusta se Lyybeck-aloitus oli varsin hauska. Voisit ap aloittaa lukemaan sitä, jos et ole vielä ehtinyt?
vitun valittavat akat, ehkä kantsis tehä silloin jotain muuta jos ei kiinnosta, vai asutteko te täällä?
Mun elämä on niin tylsää, että tekemäni aloitukset lytättäisiin heti, jos niitä edes avattaisiin. Avaudun kuitenkin lämpimikseni: olen kesätyötön opiskelija, jonka tiedekunta ei tarjoa avoimenkaan puolella kesäkursseja, en siis saa opintopisteitä kasaan. Olen turhautunut, alakuloinen ja olen itkenyt nyt pari iltaa paskuuttani. Minulla ei ole suvun kautta verkostoja, olen ensimmäinen lähisukuni yliopisto-opiskelija (pikkuserkuista löytyy lähimmät yo-opiskelijat), nykyinen suomalainen ilmapiiri kertoo vielä selkeääkin selkeämmästä luokkayhteiskunnasta, joten aika epäonnistuneelta tuntuu.
Mut hei, nyt on lakkiaiset ja kevätjuhlat lähestymässä, jatkakaa joku sitä av-mamman kevätkimaraa? Vai ovatko jatkotarinat menettäneet kiinnostavuuttaan?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:51"]
vitun valittavat akat, ehkä kantsis tehä silloin jotain muuta jos ei kiinnosta, vai asutteko te täällä?
[/quote]kompaan tätä
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:14"]
Siinäpä se
[/quote]yhyhyyhyhyyh voi kauhia sentään ;( ;( ;( ei täällä ole pakko olla, hanki elämä jos av ei kelpaa