Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poltatko tupakka saalaa keltää?

Vierailija
21.03.2015 |

Siis täällä aina välillä jokuu sanoo niin. Ihmettelen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan monilta salaa. Lapseni, kaverini tai muutkaan eivät tiedä. Mies, miehen veli, äitini ja siskoni tietävät. Hävettää polttaa julkisesti, siksi näin. Lopetan varmaan pian kokonaan.

Vierailija
2/13 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta, eikä sunkaan pitäis, koska tekstistä päätellet olet alle 15 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani eivät tiedä. Ihan aikuinen ihminen olen jo, mutta en kehtaa myöntää tämmöistä pahaa tapaa.

Vierailija
4/13 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muka haista?

Vierailija
5/13 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:49"]

Eikö kukaan muka haista?

[/quote]

Ei se tupakka haise, se on näiden polttamattomien propagandaa. Poltan sisällä kun mies käy kaupassa eikä hän haista mitään kun tulee.

Vierailija
6/13 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin 10 vuotta mieheltä salaa...sit heitin askin pöytää

Vierailija
7/13 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta, mutta olen harkinnut. Mieheni inhoaa tupakkaa ja niin oikeastaan minäkin, mutta silti ajatus siitä, että istuisin kaikessa rauhassa kesäauringossa polttelemassa, tuntuu jotenkin houkuttelevalta. Ehkä ensi kesänä ostan itselleni sala-askin :D

Vierailija
8/13 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:00"]

En polta, mutta olen harkinnut. Mieheni inhoaa tupakkaa ja niin oikeastaan minäkin, mutta silti ajatus siitä, että istuisin kaikessa rauhassa kesäauringossa polttelemassa, tuntuu jotenkin houkuttelevalta. Ehkä ensi kesänä ostan itselleni sala-askin :D

[/quote]

Mä lopetin tupakoinninn marraskussa; silloin on niin kurjat kelit että on muutenkin ankeeta käydä tupakalla. Kesä tulee kyllä vaatimaan tahdonlujuutta etten retkahda! :) (Älä sääkään aloita. ;) )

Vierailija
9/13 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:00"]En polta, mutta olen harkinnut. Mieheni inhoaa tupakkaa ja niin oikeastaan minäkin, mutta silti ajatus siitä, että istuisin kaikessa rauhassa kesäauringossa polttelemassa, tuntuu jotenkin houkuttelevalta. Ehkä ensi kesänä ostan itselleni sala-askin :D
[/quote]
mulla sama! Mistähän se houkuttelevuus tulee keski-ikäiselle aikuiselle ihmiselle? Mulla on sala-aski, kerran pari vuodessa vedän pihalla savut, vain yksin kotona ollessa. Mies tietää sinänsä että joskus oon vetänyt salatupakkaa, kukaan muu ei.

Vierailija
10/13 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kolmekymppinen ja poltan salaa kaikilta muilta paitsi kavereiltani. Vanhemmat ja sukulaiset eivät tiedä, eivätkä ole koskaan tienneetkään. Nolo tapa tuo tupakointi, enkä siksi ikinä polta esim. kaupungilla.

Vierailija
11/13 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.youtube.com/results?search_query=miksi+sy%C3%B6p%C3%A4%C3%A4+ei+saa+parantaa

Katsomisen arvoinen dokkari suomenkielisillä teksteillä!

Vierailija
12/13 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, teini-ikaiselta pojaltani ja sen isalta joka ei asu meilla, mutta mulla on sen kanssa salainen suhde. Ollut viimiset 17vuotta.

Vierailija
13/13 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin poltan salaa vanhemmiltani, appivanhemmilta ja sukulaisista + tutuilta. Mies ja parhaat kaverit tietää. Niin ja lapset eivät kans tiedä. En polta paljoa, mutta aina joskus. Kyllä joskus on vaan hetkiä mihin se tupakka sopii!
Pakko vielä sanoa, että raskaana + imetysaikana en polttanut tietenkään yhtään.

Ä24