Poltatko tupakka saalaa keltää?
Siis täällä aina välillä jokuu sanoo niin. Ihmettelen.
Kommentit (13)
En polta, eikä sunkaan pitäis, koska tekstistä päätellet olet alle 15 v.
Vanhempani eivät tiedä. Ihan aikuinen ihminen olen jo, mutta en kehtaa myöntää tämmöistä pahaa tapaa.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:49"]
Eikö kukaan muka haista?
[/quote]
Ei se tupakka haise, se on näiden polttamattomien propagandaa. Poltan sisällä kun mies käy kaupassa eikä hän haista mitään kun tulee.
Poltin 10 vuotta mieheltä salaa...sit heitin askin pöytää
En polta, mutta olen harkinnut. Mieheni inhoaa tupakkaa ja niin oikeastaan minäkin, mutta silti ajatus siitä, että istuisin kaikessa rauhassa kesäauringossa polttelemassa, tuntuu jotenkin houkuttelevalta. Ehkä ensi kesänä ostan itselleni sala-askin :D
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:00"]
En polta, mutta olen harkinnut. Mieheni inhoaa tupakkaa ja niin oikeastaan minäkin, mutta silti ajatus siitä, että istuisin kaikessa rauhassa kesäauringossa polttelemassa, tuntuu jotenkin houkuttelevalta. Ehkä ensi kesänä ostan itselleni sala-askin :D
[/quote]
Mä lopetin tupakoinninn marraskussa; silloin on niin kurjat kelit että on muutenkin ankeeta käydä tupakalla. Kesä tulee kyllä vaatimaan tahdonlujuutta etten retkahda! :) (Älä sääkään aloita. ;) )
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:00"]En polta, mutta olen harkinnut. Mieheni inhoaa tupakkaa ja niin oikeastaan minäkin, mutta silti ajatus siitä, että istuisin kaikessa rauhassa kesäauringossa polttelemassa, tuntuu jotenkin houkuttelevalta. Ehkä ensi kesänä ostan itselleni sala-askin :D
[/quote]
mulla sama! Mistähän se houkuttelevuus tulee keski-ikäiselle aikuiselle ihmiselle? Mulla on sala-aski, kerran pari vuodessa vedän pihalla savut, vain yksin kotona ollessa. Mies tietää sinänsä että joskus oon vetänyt salatupakkaa, kukaan muu ei.
Minä olen kolmekymppinen ja poltan salaa kaikilta muilta paitsi kavereiltani. Vanhemmat ja sukulaiset eivät tiedä, eivätkä ole koskaan tienneetkään. Nolo tapa tuo tupakointi, enkä siksi ikinä polta esim. kaupungilla.
https://www.youtube.com/results?search_query=miksi+sy%C3%B6p%C3%A4%C3%A4+ei+saa+parantaa
Katsomisen arvoinen dokkari suomenkielisillä teksteillä!
Joo, teini-ikaiselta pojaltani ja sen isalta joka ei asu meilla, mutta mulla on sen kanssa salainen suhde. Ollut viimiset 17vuotta.
Mäkin poltan salaa vanhemmiltani, appivanhemmilta ja sukulaisista + tutuilta. Mies ja parhaat kaverit tietää. Niin ja lapset eivät kans tiedä. En polta paljoa, mutta aina joskus. Kyllä joskus on vaan hetkiä mihin se tupakka sopii!
Pakko vielä sanoa, että raskaana + imetysaikana en polttanut tietenkään yhtään.
Ä24
Poltan monilta salaa. Lapseni, kaverini tai muutkaan eivät tiedä. Mies, miehen veli, äitini ja siskoni tietävät. Hävettää polttaa julkisesti, siksi näin. Lopetan varmaan pian kokonaan.