kuvaile hiustyylisi & vaatteesi, niin me kerromme kuinka wt olet!
aloitan:
tummanruskea ( oma väri) rikottu polkka, piilolinssit, päällä harmaat farkkulegginsit sekä pitkä, löysä sinivalkoinen kukkatoppi. korvissa on 2 korvanreikää, nilkassa pieni kukkatatuointi.
Kommentit (119)
Ehanaa! Täti, 50 v., tulee toivorikkaana napsimaan wt-pisteitä (wt=1 piste):
Hiukset: Erittäin kynityt (ei kyllä valitettavasti ole kananpersettä) lyhyet, paksut hiukset, jotka ovat harmaantuneet. Korostan harmaita ohimoita sinisävyisellä hiusvärillä. (melkein kananperse 0,5 pistettä, hiusväri 1 piste)
Meikki: yhä pelkistetympi - meikkivoide, puuteria hieman, kulmat, ripsari, rajaus, huulipuna. (ei pisteitä)
Vaatteet: mustat, kapeat housut Haloselta, en muista merkkiä, lepakkohihainen, musta tunika (skunk), virkattu iso röijy sisällä (itse tehty, huonosti), ulkona bikernahkatakki (joku halpismerkki, en muista), galaxy-aiheinen iso huivi (tähtiharrastaja kun olen) (ostettu joltain käsityöläiseltä etsysta), asusteena isot, punaiset puuhelmet (aarikka), punakiviset korvikset (oekeet ruppiinit ihan), tummanpunaiset korkkarit (helvetin kalliit, mut mikähän niiden merkki on, en jaksa mennä katsomaan), ikivanha, nuhjaantunut, musta kelly-laukku kourassa. (yleisilme 1 wt-piste, merkit 0,5 pistettä).
DDD Tämä on hauskaa.
Pitkä luonnonvaalea tukka. Ei lävistyksiä. Korvissa korvakoruina yleensä (feikki)helmet. Vaatteita: pitkä trenssi, nahkatakki, lyhyempi trenssi, sadetakki... Kesällä ballerinoja. Farkkuja, suoria tummia housuja, tummia t-paitoja, välillä värikkäämpiä kauluspaitoja. Käytän kaulakorua ja rannekelloa joka päivä. Eivät ole oikeaa kultaa tai hopeaa. Ei mitään feikkiä, muuta kuin selässä oleva musta lintutatuointi :). Harvemmin käytän kynsilakkaa tms töiden takia.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:54"]
Hiukset puoleen selkään, naapurin Jannica blondaa niitä, en oo leikannu niinku tyyliin 10 vuotee. Mut nyt aattelin kyl leikkaa semmosen kanan perse tukan ja laittaa siis ala hiukset mustiksi tai ruskeiksi tai pinkeiksi (tai siis Jannica leikkaa plus värjää, se oli niinku kampaaja koulussa mut sit se joutu lähtee ku se dokas aika vitusti). Ja sitte tietty volyymi ripset eli tosi luonnolliset. Timantteja ripsien tyvissä (15 kpl). Sitte piilarit. Hm:n tähti pipo päässä (kosk en jaksanu pestä tukkaa). Lyhyt farkkuminari ja turkoosi tuupi toppi Mangosta. Ja ihon väriset sukka housut. Korko kengät piikkari koroilla mustat. Meikki aika kevyt, kultaista luomiväriä ja valkoiset rajaukset silmissä, huulissa vaaleen punaista huuli punaa, meikki voide jne ne normit. Suihkurusketus. Intiaani tyylinen nahka takki jossa siis semmosia hapsuja hihoissa, tosi tiukka, ei niinku mee kiinni. Lähen just vähän ulos ku tapasin yhen Nicon mutta en viittiny pistää juhlavaatteita päälle. Niin ja 36 v. Nico sano et oon vitun hottis muija. Pusuja kaikille!
[/quote]
Siis mitä te niinku ala peuku tatte? Ootte varmaan tosi nättejä sitte ite. Nico ei panis teitä koskaan, haha.
[/quote] nevaan ei tajuu.
Ruskea long Bob, musta hihaton mammatoppi, tummanharmast verkkarit, ei sukkia tai koruja tai meikkejä ja piilarit päässä.. Tän näköisenä oon maannut jo kaksi viikkoa sohvalla saikulla-viikkoja 30, vuodelepoa ettei vauva synny.
Pitkät vaaleat hiukset ponnarilla, löysä beige neule, tummansiniset farkkulegginsit. Piilolinssit, kultaiset pallokorvikset. Mustat tekonahkanilkkurit.
Harmaat pillit, tumma rento neule, huivi kaulassa, tennarit, ruskeat simmulasit, hiukset tummat, kuten silmätkin. Punaista huulirasvaa, ripsaria kevyesti + vähän väriä kulmissa.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:31"]Harmaat pillit, tumma rento neule, huivi kaulassa, tennarit, ruskeat simmulasit, hiukset tummat, kuten silmätkin. Punaista huulirasvaa, ripsaria kevyesti + vähän väriä kulmissa.
[/quote]
Seriously, simmulasit? Ihan vaan tuosta sanasta alapeukku.
Lyhyt ruskea tukka, mustat silmälasit, korvissa kolme reikää joissa feikkitimantit, kihla-ja vihkisormus, ei tatuointeja, päällä h&m:n vaarinpaita ja mustat leggingsit. Ripsaria ja kulmakynää.
Mikä tää peukutusmenetelmä nyt on? :--D peukutetaanko alas = wt
Peukutetaan ylös= ei wt
?
Mä oon peukuttanut ylös jos oon tykänny miltä tyyli kuulostaa :)
Kullanruskeat pitkät suorat hiukset keskijakauksella, vihreät silmät, musta pitkä neule, sukkahousut, nilkkakoru ja käsikoru.
Noin olkapäille asti hiukset, luonnonkiharat. Omaa tummanruskeaa väriä noin korviin asti, latvoissa vaaleanruskeaa (kasvatan omaa väriä). Päällä t-paita ja pyjamahousut.
Vähän yli olkapäille ulottuvat blondit rastat monilla koruilla ja koristeilla, venytykset molemmissa korvissa (18 mm), septum lävistys, ei tatuointeja, löysä napapaidaksi leikattu bändipaita ja lyhyet puuvillashortsit tällä hetkellä yllä, ei meikkiä. Ikääkin löytyy toki vasta 20
Tumman ruskeat pitkät värjäämättömät ja itse leikatut hiukset ponnarilla, päällä mustat korkeavyötäröiset "pikku"housut, valkoiset imetysliivit (joo imetän nyt tässä samalla) ei muita vaatteita tällä hetkellä, mutta yleensä näiden lisäksi college housut, reilun kokoinen t-paita ja silmälasit (suuret, mutta ohut sankaiset mustat) korvissa lävistykset mutta ei koruja
Tummanruskeat alaselkään ulottuvat hiukset, vihreät silmät, tatuointeja mutta ovat piilossa, korviksia en muista laittaa, meikkaan kulmat ja ripset, pukeudun mustiin legginsseihin, tennareihin tai korkkareihin, jakut ja trenssit käytössä kans aina, pitkä toppi, yleensä jotain pitsiä koska en käytä koruja. Jos pitkähihaista kaipaa niin joku ohkanen neule, tuubihuivit kivoja kylmällä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:31"]Harmaat pillit, tumma rento neule, huivi kaulassa, tennarit, ruskeat simmulasit, hiukset tummat, kuten silmätkin. Punaista huulirasvaa, ripsaria kevyesti + vähän väriä kulmissa.
[/quote]
Seriously, simmulasit? Ihan vaan tuosta sanasta alapeukku.
[/quote]........?
Alaselkään ylettyvä luonnon punainen tukka. Pisamia vaikka muille jakaa, olkapäitä myöten. Päällä valkoinen neulepusero ja yöppihousut. Korvisreikiä yhteensä kuusi, kolme molemminpuolin. Koruja tai meikkiä ei ole nyt, mutta arkena yleensä luonnollinen meikki tai ei ollenkaan.
farkut, toppi (yleensä musta, pinkki tai valkoinen), hupari myös noita samoja värejä, yhdet korvikset (pienet hopeat renkaat joissa pieni pinkki timantti), hiukset sivujakauksella auki latvoissa vähän vaaleaa päältä oma väri, skeittikengät, meikattu naama.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:09"]farkut, toppi (yleensä musta, pinkki tai valkoinen), hupari myös noita samoja värejä, yhdet korvikset (pienet hopeat renkaat joissa pieni pinkki timantti), hiukset sivujakauksella auki latvoissa vähän vaaleaa päältä oma väri, skeittikengät, meikattu naama.
[/quote]
Ja hopea kihlasormus jossa seitsemän timanttia
Minulla on pitkä vaaleanruskea polkkatukka vaalein raidoin,arkimeikki (meikkipohja, poskipuna ja vaalea huulipuna, silmissä ei mitään koska minulla on ripsenpidennykset ja värjätyt kulmat), vanhan roosan värinen silkkipaita joka pitenee takaa, valkoiset farkut, koruina äitienpäivälahjaksi saamani helmikorusetti. Ei yhtään lävistystä tai tatuointia. Töissä minulta odotetaan asiallista ja nykyaikaista pukeutumista.
Pian pesen naamani ja menen nukkumaan päälläni kulunut ja reikäinen nalle puh pyjamani :)
Mustaksi värjätyt hiukset (omat vähän yli olkapäille ja sit pidennykset puoleen selkään), meikkiä ei tällä hetkellä (ellei ripsienpidennyksiä lasketa), tatuointeja kolme (lasten nimet ja ruusu). Nyt stringeissä omassa sängyssä mutta tätä ennen päällä oli mustat farkut ja musta huppari.