Peukutusketju: Mihin vaihtaisit lapsesi?
Eli olisitko koskaan lisääntynyt jos olisit saanut sen tilalle jotain esim. ikuisen elämän.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:11"]Herkkukoriin
[/quote]
:'D
Maailman mehevimpään ja ihanimpaan pepperoni&juustopizzaan!
Stockmannin 10 000 euron lahjakorttiin?
Naapurin hyväsukuiseen, hyväkäytöksiseen ja kauniiseen lapseen
Tuo täydellisesti kaikin osin toimiva parisuhde on ainoa vaihtoehto, johon minä, vielä lapseton, vaihtaisin mahdollisuuden saada tulevaisuudessa lapsia. Mutta koska parisuhteen toinen osapuoli olisi yhä minä, on mahdotonta tuollaista saavuttaa. :D
rotukoiraan joka voittaisi kaikki näyttelyt ja joka kunnioittaisi sinua enemmän kuin lapsi??
Niin siis jos kysytään ajalta ENNEN kuin mulla oli lapsia, niin sitten, mutta ymmärsin kyllä otsikosta, että nämä olemassaolevat. Vaihtaisko joku olemassa olevat lapsensa siis täydelliseen kroppaan?
32
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:21"]
Niin siis jos kysytään ajalta ENNEN kuin mulla oli lapsia, niin sitten, mutta ymmärsin kyllä otsikosta, että nämä olemassaolevat. Vaihtaisko joku olemassa olevat lapsensa siis täydelliseen kroppaan?
32
[/quote]
Koska miten tän voi ottaa niin, että joo vitsi-vitsillä vaihtaisin "tähän". No, kyllä mäkin vitsi-vitsillä vaihtaisin vaikka euroon. Mitä ideaa on sit miettiä "mihin oikeasti vaihtaisit vitsi-vitsillä lapsesi?" En ole mielestäni tosikko, mutta en myöskään tyhmä. Jos vain tarkoitus oli kysyä "mitä juuri nyt kaipaisit enemmän kuin lapsiasi" niin kai sen olisi voinut sitten kysyä :D
Herkkukoriin