Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2015 - lempparibiisinne ja veikkauksenne voittajasta?

Vierailija
11.05.2015 |

Veikkaan ainakin Ruotsille, Islannille, Norjalle, Virolle ja Venäjälle menestystä - tarpeeksi hyviä biisejä (=kuulostaa valtavirtamusiikilta)/laulajia, vaikkeivät olisi mitään erikoisen mieleenpainuvia tai täynnä uusia ideoita.

Omia suosikkejani ovat Belgia ja Georgia, mutta voi olla, ettei massa lämpene.

PKN jää semifinaaliin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Georgialle ja Norjalle toivon menestystä. Georgia saattaa yltää voittoon asti, koska hienosta showsta huolimatta Ruotsi on vähän tylsä.

Vierailija
22/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Azerbaidzanin laulajan ääni vei minut mennessään, kappale on aika viisumainen mutta ei se haittaa. Toivon hänelle menestystä. Israel ja Belgia ovat myös hyviä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi voittaa, pojat ovat niin nättejä ja hyviä muusikoita ja käyttäytyvätkin somasti.

Vierailija
24/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgia, Latvia

Vierailija
25/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti Kurikan nimipäivät - Aina mun pitää, Pertti Kurikan nimipäivät - Aina mun pitää

Vierailija
26/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:08"]

Pertti Kurikan nimipäivät - Aina mun pitää, Pertti Kurikan nimipäivät - Aina mun pitää

[/quote] so Suomi Finland

Vierailija
27/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro olisi kiinnostava mutta... muutamat livevedot youtubesta nähtynä, niin sen perusteella pelkään, että voivat pilata biisin alavireisellä laululla. Jos onnistuvat, niin sitten kaikki on mahdollista.

Australia on aika jees :)

Vierailija
28/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia on ollut alusta asti selkeä suosikkini ja uskon, että se voi jopa voittaa. Iso-Britannian rallatuksesta tykkään myös, se tuo mukavasti piristystä balladeiden sekaan. Viron menestystä monet povaavat ja onhan se hyvä laulu - ainakin studioversiona.

Vierailija
29/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti tosi pettynyt tämän vuoden tasoon. Tekisi mieli perua järjestämäni viisubileet, koska en pääse tunnelmaan näillä biiseillä. Kaikki ehdokkaat on niin samankaltaisia ja tylsiä. Huumori ja räväkkyys puuttuu. Liikaa tosiaan hitaita biisejä. Opera Skaala olisi räjäyttänyt potin tuolla balladien keskellä... :)

Vierailija
30/30 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordin kappale on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi