Olen iso läski ihmissika, joka ei ikinä onnistu laihtumaan... Kukaan mies ei rakastu minuun....
Miten pääsen eroon näistä repsahduksista????????? Ei varmaan tarvitse selittää mihin repsahdan, mutta sanonpa silti, eli suolaiseen, rasvaiseen, sokeriseen ruokaan......
Kommentit (14)
No voi harmi, ehkä saat apua vaikka ravitsemusterapeutilta.
Aika hoikkahan minä nykyään onnex jo oon, mutta vielä on tätä läskiä vähän siellä täällä ja välillä sorrun...
ap
Olet iso läski ihmissika ja aika hoikka???? Päättäisit, mitä kirjoittaisit tai olisit hiljaa!!!
Nyt rauhoitu. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin paino.
Sulla on vaan huono projektisuunnitelma. Etsi sokea mies
Ihan aluksi sun täytyy osata rakastaa itseäsi. Be the person you want to have a date with!
Höpsis, mene Prismaan etenkin pienemmällä paikkakunnalla ja katso perheitä siellä. Hyvin ovat onnistuneet pariutumaan kaikenlaiset valaat, miehet ja naiset. Ja sanon tämän itsekin ylipainoisena.
Osta hyvät lenkkarit ja lähde lenkille.
Suola ei lihota, mutta nostaa verenpainetta. Onhan niitä lihottamattomia herkkuja olemassa. Grillattua rasvaa tirisevää lihaa ja jos haluaa vähärasvaista niin grillattu broileri. Rasva ei lihota vaikka sitä väittämää on meille tyrkytetty vuosikymmeniä. Kyllä se on sokeri ja vaaleat viljat jotka lihottavat.
Yksinkertainen kaava. Korkean GI tuotteet nostavat nopeasti verensokeria jolloin eritetään insuliiniä joka muutta sen tarpeeseen nähden erittäin suuren hiilihydraattimäärän vararavinnoksi, koska sitä ei tarvita polttoaineeksi. Tiedät varmaan mitä se vararavinto on. Sen sulattaminen onkin sitten huomattavasti työläämpää verrattuna siihen ettei sitä olisi koskaan hankkinut.
Vierailija kirjoitti:
Isot naiset ovat hot<3
Not
Olen todella lihava ja ulkonäöltä tavis, mutta olen silti saanut hyvännäköisen ja mukavan miehen. Jos minulla käy mäihä, niin varmasti käy muillakin.
XD XD XD XD