En mä ainakaan näytä tyhmältä
Niin moni yli nelikymppinen opiskelee ja suosittelee samaa minulle. Valis
Kommentit (21)
Kyllä sä kuvas perusteella vähän näytät. 😉
Vierailija kirjoitti:
Häh?
No kun mä en pärjää missään oppimisvaikeuksieni takia. Ap
Sä voisit kyhätä siihen keittiön lattialle mukavan opiskelupaikan. Vaikka tohtoriksi etäväittelisit. Helppoa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Noo... voisi tuon lievemminkin ilmaista. Sanotaan vaikka, että et ihan intelligentsiaan kuuluvalta näytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo... voisi tuon lievemminkin ilmaista. Sanotaan vaikka, että et ihan intelligentsiaan kuuluvalta näytä.
Perustelut? Ap
Kieltämättä kun kuvaasi katsoo, niin laittaa miettimään.
Kannattaa ehkä vaihtaa kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Ap
:D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä vaihtaa kuva.
En ajatellut vaihtaa. Ehkä sitten ihmiset oppii olemaan ehdottelematta opiskelua mulle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä vaihtaa kuva.En ajatellut vaihtaa. Ehkä sitten ihmiset oppii olemaan ehdottelematta opiskelua mulle. Ap
Miksi sulla on tuollainen ilme kuvassa?
Sä olet eläkkeellä! Mitä sä nyt aina vaan jankkaat tätä opiskelemattomuuttasi?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä vaihtaa kuva.En ajatellut vaihtaa. Ehkä sitten ihmiset oppii olemaan ehdottelematta opiskelua mulle. Ap
Se kuvahan on jo kauan ollut siellä, ei näytä toimivan tuo strategia.
Ketkä ihmeen "ihmiset"? Sulla ei ole yhtään kaveria saati ystävää, et ole tekemisissä yhdenkään sukulaisesi kanssa, et poistu kotoasi kuin kerran kuussa kauppaan.
Siellä lihatiskin ääressä muut asiakkaat tulee tökkimään sua kylkeen, että hei, lähdepäs muori opiskelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Ketkä ihmeen "ihmiset"? Sulla ei ole yhtään kaveria saati ystävää, et ole tekemisissä yhdenkään sukulaisesi kanssa, et poistu kotoasi kuin kerran kuussa kauppaan.
Siellä lihatiskin ääressä muut asiakkaat tulee tökkimään sua kylkeen, että hei, lähdepäs muori opiskelemaan?
No olen mä somen kautta joihinkin yhteydessä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Valittaja törmää vähän väliä vanhoihin opiskelukavereihin, jotka sitten kehottavat opiskelemaan, arvostelevat ulkonäköä jne.
Olipa mukava, että saitte haukkua mua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Valittaja törmää vähän väliä vanhoihin opiskelukavereihin, jotka sitten kehottavat opiskelemaan, arvostelevat ulkonäköä jne.
Tää on kyllä mysteeri. Ehkä ne on jotain tyyppejä, joihin Valis tutustui Aruban-matkallaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua ole haukuttu, mutta vähän höynäytetty vitsillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua ole haukuttu, mutta vähän höynäytetty vitsillä
Ja sä luulet, että näin vanhaa ämmää kiinnostaa, miltä näyttää. Joo, ei. Ap
Häh?