Kauniin naisen ongelma: viihteellä miehen kanssa
Niin, että onko täällä kohtalotovereita, joita ei huvita lähteä viihteelle sellaisella porukalla, jossa on oma mies mukana, koska ravintoloissa tulee ikäviä tilanteita "kilpakosijoiden" kanssa? Itseäni suoraan sanottuna jopa vähän stressaa tilanteet, joissa joku vieras mies tulee juttelemaan minulle samalla, kun oma mies istuu viereisessä pöydässä ja seurustelee kavereidensa kanssa. Mieheni tietenkin huomaa tällaiset lähestymiset ja tulee mustasukkaiseksi. Joskus tulee hyvinkin kiukkuisesti puoustamaan "reviiriään", vaikka tietää, etten koskaan ole pettänyt häntä näiden 15 vuoden aikana. Tappelemaan ei onneksi ole koskaan ryhtynyt, mutta hyvin tiukkasanaisesti saattanut tiuskaista pahaa-aavistamattomalle miehelle.
Näin on tapahtunut useita kertoja, kun olemme olleet isommalla porukalla liikenteessä. Selvästikään emme nysvää toistemme kyljessä ja pusuttele, sillä ulkopuoliset eivät tajua meidän olevan pariskunta. Mitä tehdä?
Kommentit (30)
Meilläpä kerran tuli baarissa mies iskemään mun miestä!
En kyllä todellakaan käsitä, että mies tulisi viereen ärhentelemään, jos minä vaikka nauran ja juttelen jonkun toisen miehen kanssa. Kyllä mies tietää hyvännäköisen naisen saaneensa ja tietää, että muutkin miehet niin ajattelee. Se, mitä minä ajattelen on kuitenkin asiassa olennaisinta ja ihan itse olen vastuussa, miten milloinkin käyttäydyn.
Meillä varmaan käytäisiin vakavamman puoleinen keskustelu siitä, että mies ei kestä elämän tosiasioita eikä näemmä ymmärrä, että itse minä joka tapauksessa, joka tilanteessa päätän, kenen kanssa teen ja mitä.
Mun mielestä teidän olisi syytä puhua tämä juttu keskenämme.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:54"]
Mun mielestä teidän olisi syytä puhua tämä juttu keskenämme.
[/quote]
Onko tää nyt meidän vai teidän kesken?
En ymmärrä tuollaisia mustasukkaisuuskuvioita ollenkaan, joten vaikeaa edes kuvitella vastaavaa tilannetta omalle kohdalleni...Jos olen mieheni kanssa viihteellä, niin hän puhuu niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa haluaa ja minä niiden, joiden kanssa minä haluan. Jälkeenpäin voimme sitten nyhvätä taas kotona kylki kyljessä ja keskustella toistemme kanssa.
Miehelläsi on ongelma. Normaalia miestä vain imartelee, jos nainen kelpaisi muillekin.
Eiköhän ne miehet baareissa iske sitä, joka silmää miellyttää. Usein se ei ole se ylöspannuin botox-pimu, mutta nätti kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:14"]
Eiköhän ne miehet baareissa iske sitä, joka silmää miellyttää.
[/quote]
:D Joo. Ainakin viimeistään sillon makkarissa yöllä kun ei laita valoja päälle!
Juu parempi vaan, että pariskunnat pysytte poissa baareista niin ei synny tällaisia tarpeettomia kahnauksia.
Mä luulen kyllä, että tämän avauksen naista ärsyttää se, ettei voi täysin siemauksin nauttia saamastaan huomiosta, kun oma mies on mukana :D