Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniin naisen ongelma: viihteellä miehen kanssa

Vierailija
11.05.2015 |

Niin, että onko täällä kohtalotovereita, joita ei huvita lähteä viihteelle sellaisella porukalla, jossa on oma mies mukana, koska ravintoloissa tulee ikäviä tilanteita "kilpakosijoiden" kanssa? Itseäni suoraan sanottuna jopa vähän stressaa tilanteet, joissa joku vieras mies tulee juttelemaan minulle samalla, kun oma mies istuu viereisessä pöydässä ja seurustelee kavereidensa kanssa. Mieheni tietenkin huomaa tällaiset lähestymiset ja tulee mustasukkaiseksi. Joskus tulee hyvinkin kiukkuisesti puoustamaan "reviiriään", vaikka tietää, etten koskaan ole pettänyt häntä näiden 15 vuoden aikana. Tappelemaan ei onneksi ole koskaan ryhtynyt, mutta hyvin tiukkasanaisesti saattanut tiuskaista pahaa-aavistamattomalle miehelle.

Näin on tapahtunut useita kertoja, kun olemme olleet isommalla porukalla liikenteessä. Selvästikään emme nysvää toistemme kyljessä ja pusuttele, sillä ulkopuoliset eivät tajua meidän olevan pariskunta. Mitä tehdä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun mies tee muuta kuin tulee itseki siihe viereen juttelemaan miehille :D tietää kyllä etten pettäisi ja luottaa.

Vierailija
2/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nainen erehdy kuvittelemaan itseään kauniiksi sen perusteella, että joku tulee iskemään baareissa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:08"]

Ei kai kukaan nainen erehdy kuvittelemaan itseään kauniiksi sen perusteella, että joku tulee iskemään baareissa :D

[/quote]Usko pois, jotkut kuvittelee :D

Vierailija
4/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas joskus tuntuu et ne kauniit saa olla ihan rauhassa, ja näitä vähempi nättejä miehet iskee 24/7 :D

Vierailija
5/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:11"]

Musta taas joskus tuntuu et ne kauniit saa olla ihan rauhassa, ja näitä vähempi nättejä miehet iskee 24/7 :D

[/quote]Olet oikeassa, kyllä se niin menee jonkun tosi kauniin kohdalla, että ajattelee jotta ei ole mitään mahkuja. Lisäksi baareissa ollaan hakemassa römpsää ja siihen tuntuu monille kelpaavan kuka hyvänsä.

Vierailija
6/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ole meikitön, ylipainoinen ja pukeudu peittävästi. Voin taata, että vonkaajia tulee riittämään.

Sen sijaan hoikka, erittäin laitettu ja kaunis nainen voi jäädä illan aikana kokonaan ilman iskuyrityksiä kun miehet ei uskalla lähestyä.

Vierailija
7/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen kokenut samaa kuin aloittaja, kaikki vain käänteisesti. Oma silloinen kumppanini oli sairaan mustasukkainen jokaisesta samaa ilmaa hengittävästä naisesta, se ei ollut mitenkään hienoa.

Vierailija
8/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos ette 10-vuotiaasta ole olleet yhdessä, niin eipä tuo tule olemaan mikään ongelma enää montaakaan vuotta.

Vierailija
9/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua isketään suhteellisen paljon kun olet liikkeellä, et tod.näk ole mikään ykkösluokan kaunotar vaan ehkä sellainen ihan kiva tason kaunotar. Eli samoilla linjoilla muiden vastanneiden kanssa. Ehkä vaikutat jollain tapaa myös helpolta? tai ainakin helposti lähestyttävältä.

Vierailija
10/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:15"]

[/quote]

Ole meikitön, ylipainoinen ja pukeudu peittävästi. Voin taata, että vonkaajia tulee riittämään.

Sen sijaan hoikka, erittäin laitettu ja kaunis nainen voi jäädä illan aikana kokonaan ilman iskuyrityksiä kun miehet ei uskalla lähestyä.

[/quote]Tiedän, että tämä voi kuulostaa omituiselta, mutta minä teen niin että pokaan naisia kauneusjärjestyksessä illan aikana, joskus se kauniskin voi lähteä matkaan. Tälläistä se miesten elämä on.

Vierailija
11/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehen pitäisi työstää mustasukkaisuuttaan.

Ap voi "kilpakosijoille" kertoa heti alkuunsa että mies istuu parin metrin päässä, ei tarvitse niidenkään sitten hukata aikaansa.

Ap voi itse miettiä haluaako elää elämänsä sairaalloisen mustasukkaisen ja agressiivisen ihmisen kanssa, ei se tilanne tuosta ainakaan parane.

Vierailija
12/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ongelmasi on siis se, että haluaisit rauhassa flirttailla niille miehille ja nauttia huomiosta. Miehellä menee jossain vaiheessa hermo keimailuusi.

Vierailija
13/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille miehelles, että lopettaa moisen typerän röyhistelyn. Munkin miestä on aina naiset pokailemassa, mutta en minä sinne väliin tunge. Mies osaa kyllä itse kohteliaasti ja ystävällisesti vetäytyä tilanteista. En myöskään "naureskele pöydästä epätoivoisille luntuille, jotka yrittää miestäni pokata", kuten täällä on usein saanut lukea. Ei siinä mielestäni ole mitään naureskelun aihetta tai epätoivoista, että baarissa osoittaa mielenkiintonsa toista ihmistä kohtaan. Aina ei vaan natsaa. riippuu tietty tavasta, liika päällekäyvyys ja se, ettei usko ei kiitosta on ahdistavaa)

Vierailija
14/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuvittelee sinun olevan tossukka joka ei osaa itse sanoa "olen varattu". Sitten tulee ärisemään ihmisille. Itse en jaksaisi tuollaista miestä, huhhuh.

Vierailija
15/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kaltainen ongelma, mies isku-yrityksille tosin vain naureskelee, nyökkää päätä, esittelee itsennsä ja vetää mut kainaloon :D normikundi tajuaa tilanteen.
Mutta huolta aiheuttaa agressiiviset miehet sanallisesti tai fyysisesti, silloin miehellä lähtee lapasesta ja itsekin pelkää joutuvansa linnaan taposta jos joku kohtelee minua kaltoin. Onneksi käydään rauhallisissa pubeissa jossa porukka ei heti käy iholle tai sanallisesti ala agreemaan.

Vierailija
16/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:15"]

[/quote]

[/quote] Tämä tuli nuorempana baarissa huomattua. Ihan sai seinäruusuna istua, paitsi jos mies oli karmeassa kännissä - ei niin humalaisen kanssa sitten voinut jutella tai tanssia. En tiedä olinko kaunis, mutta iloinen ja hymyilevä tyttö. Mies piti sitten etsiä kirjeenvaihtopalstalta. Nyt kun on 40 v, 15 kiloa ylipainoinen ja rypyt silmäkulmissa, niin ei saa kirjastosssa tai kirpputorillakaan olla rauhassa, kun tulee "lähetkö kahville" pyyntöjä 35-50 vuotiailta miehiltä. Siis jos vähän erehtyy juttelemaan jonkun kanssa tai joisi kesähelteellä kotimatkalla terassilla lasillisen vaan....sormus sormessa.

Noh, ap, ongelma on miehesi päässä eli mustasukkaisuus ja siitä pitää teidän keskenänne keskustella. Mun miehelleni se ei ole ongelma. Sitä ei haittaa pätkääkään, vaikka tanssin jonkun kanssa. Minusta tuntuu, että sen itsetuntoa hivelee, että mulla olisi yhä vientiä. Itseäni lähinnä nämä iskijät kummastuttaa. Nuorena en kelvannut, nyt kelpaisi.

Vierailija
17/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:06"]

No ei mun mies tee muuta kuin tulee itseki siihe viereen juttelemaan miehille :D tietää kyllä etten pettäisi ja luottaa.

[/quote]

Mun mies ei tule edes viereen heilumaan, ellen erikseen pyydä. Luottaa minuun ja tietää, että minua ei vieraat mulkut kiinnosta ja osaan pitää puoleni. En tarvitse mitään kukonelkeitä mieheltäni.

Vierailija
18/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kukkoileva mies kuulostaa ihan siltä Viettelysten Saaren Akilta.

Vierailija
19/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taannoin tuli yksi tyyppi silmiä kehumaan ym ja sitten kun tuli aika esittäytyä niin esittelin myös vieressä seisoneen aviomieheni. Miehet siinä kätteli ja tämä tyyppi sitten siirtyi samoilla reploilla iskemään mieheni työkaveria joka oli mukana :) rumia ei tämän työkaverin kanssa olla kumpikaan, mutta tulihan tuosta tyypistä sellainen kuva, että "kaikki kelpaa".
Meillä mies ei siis heittäydy mustasukkaiseksi tai mitään, koska luottaa minuun. :) osaan kieltäytyä seurasta itsekin.

Vierailija
20/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kyseessä on ollut Hakan Sukur?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä