Sivut

Kommentit (83)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pk seudulla ainakin tullaan lapsiperheiden voimin ottamaan tämä tauti nyt ihan ilman vastusteluja. Päiväkodissa ja koulussa altistuksia, ketään ei karanteenissa, huomenna harrastuksiin, ei mitään testejä. En jaksa enää vältellä itsekään tautia kun lapset sen kotiin tuo tai ovat jo tuoneet. Miksi oikeastaan pitäisin maskeja tai välttelisin kontakteja?

En minä ainakaan enää vältä. En käytä maskia, en pidä etäisyyksiä tai muutakaan. Luotan siihen, että kolme rokotetta estää pahimman tautimuodon. Tämä koronarajotusmoska on saatava joskus loppumaan ja se ei lopu muuten, kuin että se menee nyt väestöstä laajasti läpi. 

Ja ei, minua ei isommin kiinnosta mitä tapahtuu kulkutautimyönteiselle rokotteesta kieltäytyneelle. Pysykööt neljän seinänsä sisällä, jos haluaa välttää tartunnan. 

Muista se, että muut haluavat pitää sinuun etäisyyttä ja pysy kahden metrin päässä muista.

Sinä voit itse pysyä kahden metrin päässä muista. 
- eri -

Itse otin jo pesäpallomailan vakiovarusteeksi mukaan kauppareissuille.
-eri

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ketjusta taas opitaan, että palstavirologi tuntee asiat parhaiten!

Turhaan haaskataan rahaa yliopistoihin. Mammat kyllä seuraa ja tulkitsee tietoa parhaiten. "Ulkomailla" on paras tieto.

No kun siellä ulkomailla on tartunnat pidemmällä. Korona saapui tänne Perä-Pohjolaan viimeisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin 80% suomalaisista tekee kaikkensa sen eteen ettei saa tartuntaa ja lukittautuu vaikka kotiinsa jos se ei muuten onnistu.

Melko toivotonta. Kandee ennemmin saada se tartunta ja toivoa että ei ole niiden muutaman sadan (?) joukossa jotka saavat tehohoitoa vaativan "version"...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.