Jos osallistuisit Kenen kotona?-ohjelmaan...
...niin mitä luulet, arvaisko muut, että kyseessä on sun koti? Miksi/miksi ei?
Mä luulen, että suurin osa ei arvais, koska panostan tosi vähän omaan ulkonäkööni/pukeutumiseeni. Kärsin myös masennuksesta.
Moni on hämmästynyt, miten siistiä mun kotona on ja miten kaikki tavarat on hyvässä järjestyksessä elämäntilanteestani huolimatta.
Kommentit (7)
Just mietin, että arvaisi heti. Omasta mielestä pukeutumistyylini sopii yhteen sisustukseni kanssa.
hmm mä luulen että arvattaisi kuka mulla asuu eli meitsi, on jotenkin mun näköistäni kotonani.
hienoa kun saat pidettyä kodin siistinä masiksesta huolimatta, hienoa!
Ei varmaan. Vaatetukseen en satsaa, sillä itseään ei kauheesti joudu katselemaan. Kodin sisustukseen satsaan kun sitä taas joudun katselemaan aina kun olen kotona.
Tuskin.
Pukeudun neutraalin värisiin toimistovaatteisiin. En ole mitenkään erottuvan näköinen. Käyttäydynkin kuulemma kuin konservatiivinen seurakuntasihteeri (työkaveri joskus luonnehti mua näin)
Kotini on värikäs, boheemi 70-80-luvun tyylillinen sekamelska. Seinille maalailtu ja liimailtu kaikenlaista. Iso kirjahylly täynnä kirjoja ja outoja esineitä jne.
Semmonen koti jonka olettaisi ehkä taiteilijalta löytyvän. 😅
Vierailija kirjoitti:
Tuskin.
Pukeudun neutraalin värisiin toimistovaatteisiin. En ole mitenkään erottuvan näköinen. Käyttäydynkin kuulemma kuin konservatiivinen seurakuntasihteeri (työkaveri joskus luonnehti mua näin)
Kotini on värikäs, boheemi 70-80-luvun tyylillinen sekamelska. Seinille maalailtu ja liimailtu kaikenlaista. Iso kirjahylly täynnä kirjoja ja outoja esineitä jne.
Semmonen koti jonka olettaisi ehkä taiteilijalta löytyvän. 😅
Eli sulla on sekaista. Ja vanhaa virttynyttä tavaraa hujan hajan.
Ei taatusti! Perittyä antiikkia ja ikää vasta 22. Nytkin harva, kenet kotiini päästän on ollut ihmeissään.