Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oireeton raskaus

Vierailija
11.05.2015 |

Onko kellään kokemusta oireettomasta raskaudesta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip

Vierailija
2/9 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen henk.kohtaisesti tosi tarkka omassa kropassa tapahtuvista asioista etten ole tietämättäni ollut myöskään raskaana. Oireeton on aika hurja ilmaisu. Kyllä raskauden myötä aina joitain juttuja tulee. Tai en tiedä. Voihan se kai olla että ainut oire on kasvava maha..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:48"]Ei ole. Olen henk.kohtaisesti tosi tarkka omassa kropassa tapahtuvista asioista etten ole tietämättäni ollut myöskään raskaana. Oireeton on aika hurja ilmaisu. Kyllä raskauden myötä aina joitain juttuja tulee. Tai en tiedä. Voihan se kai olla että ainut oire on kasvava maha..
[/quote] täh, onko kasvava maha OIRE? Ja eikai sitä tietämättä tarvii olla raskaana vaikka oireeton olisikin?

Vierailija
4/9 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tässä raskaudessa ole mitään oireita. Alavatsa pömpöttää ja rinnat on turvonneet mutta kaikki pahoinvoinnit ja muut on jäänyt pois. Olen elämäni kunnossa

Vierailija
5/9 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta ainoa merkki oli kuukautisten poissaolo ja kasvava maha. Vasta aivan viimeisinä viikkoina tuli pientä hengenahdistusta ja närästystä.

Nyt olen rv 8+3 ja välillä vähän kuvottaa, ei muuta.

Vierailija
6/9 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:48"]Ei ole. Olen henk.kohtaisesti tosi tarkka omassa kropassa tapahtuvista asioista etten ole tietämättäni ollut myöskään raskaana. Oireeton on aika hurja ilmaisu. Kyllä raskauden myötä aina joitain juttuja tulee. Tai en tiedä. Voihan se kai olla että ainut oire on kasvava maha.. [/quote] täh, onko kasvava maha OIRE? Ja eikai sitä tietämättä tarvii olla raskaana vaikka oireeton olisikin?

[/quote]No mikä on oire? Mutta tarkoitin että ainut asia josta tietää olevansa raskaana olisi tuo mahan kasvu.

Vierailija
7/9 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:54"]

Mulla ei tässä raskaudessa ole mitään oireita. Alavatsa pömpöttää ja rinnat on turvonneet mutta kaikki pahoinvoinnit ja muut on jäänyt pois. Olen elämäni kunnossa

[/quote]Eli oireena pömpötys ja turvonneet rinnat! Ja pahoinvointiakin ollut. Eli ei oireeton miteenkään sinun raskautesi! Täysin normaali tosin.

Vierailija
8/9 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuulimunaraskaus, joka oli täysin oireeton. Normaalia raskautta en voinut olla huomaamatta..

Vierailija
9/9 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:54"]

[/quote]Eli oireena pömpötys ja turvonneet rinnat! Ja pahoinvointiakin ollut. Eli ei oireeton miteenkään sinun raskautesi! Täysin normaali tosin.
[/quote] Pömpytystä voi olla muutenkin jos on herkkä vatsa ja rinnat minulla ainakin kerran kuukaudessa turvonneet. Pahoinvointiakin löytyy. En silti ole raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän