Se on gluteeni ei gluteiiiini
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:39"]Ja kofeeni. Ei kofeiiiiini.
[/quote]
No nyt on sun "ohjees" niin väärin, kun olla ja voi. Kyllä mä juon kahvia jossa on kofeiinia, että tiedoksi vaan.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:39"]Ja kofeeni. Ei kofeiiiiini. [/quote] No nyt on sun "ohjees" niin väärin, kun olla ja voi. Kyllä mä juon kahvia jossa on kofeiinia, että tiedoksi vaan.
[/quote]
Osui ;D
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:56"]Väärin, se on sekä gluteeni että gluteiini. http://www.kielitohtori.fi/suomen-kielenhuollon-kysymys/ovatko-gluteeni-ja-gluteiini-molemmat-kieliopillisesti-oikeita
[/quote]
Ymmärrätkö lukemaasi noin ylipäätään?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:01"]Kosmetoloogi. Ei kosmentologi.
[/quote]
Kröhöm... Kosmetologi.
Mulle on ihan sama onko gluteeniton vai gluteiiniton, kunhan saan ruokavalioni mukaista ruokaa.
Pomoni taitaa olla lukihäiriöinen, hän käyttää jatkuvasti sanoja kuten "täyteliäinen" ja sähköposteissa lauseet ovat usein sekasotkua ilman välimerkkejä. Hän on kuitenkin muuten ihan huipputyyppi, todella luova ja innovatiivinen, ja taitava työssään. Tämänkään takia en vedä kovin kummoisia johtopäätöksiä ihmisten kirjoitustyyleistä, vaikka tiedostankin, että huolitellulla tekstillä saa aikaan paremman vaikutelman.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:01"]Kosmetoloogi. Ei kosmentologi. [/quote] Kröhöm... Kosmetologi.
[/quote]
Taas osui ;D
Ja joillakin on taas rankka elämä itsensä kanssa..
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:42"]
Mulla on gluteiiniton ruokavalio :/
[/quote]
Se onkin helppo ruokavalio, kun moista ainetta ei ole olemassakaan, helppo vältellä. :D
Commodore 64, ei kommandoore kuusnepa.
Väärin, se on sekä gluteeni että gluteiini. http://www.kielitohtori.fi/suomen-kielenhuollon-kysymys/ovatko-gluteeni-ja-gluteiini-molemmat-kieliopillisesti-oikeita