Mitä tehdä? Trustly veloitti (taas!) kahteen kertaan pankkitililtä eikä ole palautunut 48h sisällä.
Maksoin suht kalliin laskun ulkomaille, 130€ verkkopankin kautta.
Kun olin maksamassa summaa, tuli ilmoitus "palvelinvirhe, yritä uudelleen" ok, yritin uudelleen ja oletin, ettei maksua mennyt.
No menihän se sitten kahteen kertaan. Ensimmäistä ei vaan näy missään. Ei kauppiaan tilillä (pystyn seuraamaan) tai omalla tilillä. Toinen maksukerta näkyy yhtiön sivuilla ja sain siitä vielä tekstarinkin, että maksettu.
Otin kyllä yhteyttäkin heti tuon jälkeen viestillä ja laitoin kuitit. Ei ole vastattu, kuulemma ruuhkaa automaattiviestin mukaan. Ei voi soittaa, en löydä numeroa vaan tarjoavat vain yhteydenottolomaketta, jonka kautta viestin laitoinkin.
Kuitenkin, tuota summaa ei näy missään.
Tämä oli jo toinen kerta trustlyn kautta maksaessa, eri yhtiölle tosin maksoin. Sillon parikymppiä hävis kun tuhka tuuleen mutta oletin että palautuu 48h sisällä kuten trustly-sivuilla kerrotaan.
Mitäs nyt?
Ainakaan enää en maksaa trustlyn kautta.
Kommentit (6)
jaa,jos syytäsit rahat ihan kotimaiselle huijarille
Jaa-a, käytän Trustlya rahan siirtämiseen PayPal tilille ja aina on toiminut.
Vierailija kirjoitti:
jaa,jos syytäsit rahat ihan kotimaiselle huijarille
En.
Olen tilannut mitä olen halunnut ja saanut sen. Osa-maksulla lyhentänyt ja hyvin toiminut, paitsi tähän saakka. Ei kauppiaassa vika vaan trustlyssä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kauppiaassa vika vaan trustlyssä.
Ap
Ja kuinka av-mammat voivat auttaa asiassa?
Neuvoja?