Naisia kannattaa lähestyä! Onnittelut. Saitte kusetettua minut nolaamaan itseni täysin!
Naisia kannattaa lähestyä!
Onnittelut. Saitte kusetettua minut nolaamaan itseni täysin!
Kommentit (32)
😂😂😂😂😂😂😂😂
Kuka on muka käskenyt? En minä ainakaan.
Otatko ikinä vastuuta ITSE mistään?
En minä ainakaan halua että sä lähestyt
Vierailija kirjoitti:
Otatko ikinä vastuuta ITSE mistään?
No way in hell. Aikuinen ihminen nollavastuulla omista tekemisistä. Jokin on pysäyttänyt aikuistumisen.
Ei voi mitään, jotkut ihmiset on vaan...awkward. Pysy siellä kellarissa!
Vika oli siinä, että yritit vain yhtä. Ja herrkkänä luovutit kun sait pakit.
Paksunahkaisena sikana annan neuvon, lähesty sataa niin varmasti tärppää ainakin kerran. Pakeista et piittaa, niitä tulee aina. Siihen tarvit sen paksun nahkan. Ala kasvattaa sitä.
No meni tällä erää metsään. Ois voinu toki käydä toisinkin, joten tehtyä ei saa tekemättömäks mut nyt sait sentään vastauksen sua vaivanneeseen asiaan.
Kerro miten lähestyit ja millaista naista. Rehellisesti.
No nyt olet ainakin yrittänyt. Huomasit varmaan, että "lähetääks paneen" ei sitten kuitenkaan toiminut ensikontaktina. Ensi kerralla sitten uskallat keskustellakin jostakin ja katsot naista silmiin, ei tisseihin. Äläkä juo itseäsi ihan umpitunneliin, se ei ole kenenkään mielestä viehättävää.
Oispa mullakin rohkeutta lähestyä.
Ei sillä ole väliä mitä sanoo, vaan sillä miten sen sanoo.
Hellanlettas sentään!? Elämä on! Jos olet fiksu niin unohdat ja jatkat elämääsi. Vai luulitko että elämässä pääsee helpolla ja ilman "kusetusta" ja itsensä nolaamista? Ei muutes pääse. Sitä sanotaan elämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole väliä mitä sanoo, vaan sillä miten sen sanoo.
Mennääkhs meille pa pa paneen? Kolmen promillen humalassa huojuen toimii aina. Naiset on niin kuumina kunnon kännissä oleviin miehiin.
Naurakaapa minulle