Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ehdottaisitte minulle? Mulla ei ole koulutusta

Vierailija
11.05.2015 |

En ole päässyt kouluihin, joihin olen hakenut, joten olen tehnyt töitä joihin olen päässyt, lähinnä siivousta. Myös avustajana päiväkodissa. Olen nyt ollut lasten kanssa kotona ja taas olisi ajankohtaista mennä ntöihin.

Ongelma on taas se, että en tiedä mihin töihin pääsisin. Minulle on noista siivousfirmoista sanottu, että en osaa siivota. Parhaani olen aina yrittänyt, mutta luulen etten enää pääse siivoamaankaan.

Kouluunkin olen hakenut, kieltävä vastaus tuli jälleen :(

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä kuitenkin laitan hakemuksen niihin, vaikka koulutusvaatimus onkin. Eihän siinä mitään menetäkkään. Ap

Vierailija
42/52 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaiseksi voi päästä päiväkotiin ilman koulutusta, jos hakee vakituista paikkaa, niin tarvitsee koulutuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte ehdottaa lasten parissa työskentelyä, jos ilmi selvästi ap ei ole penaalin terävin kynä. Eikö teitä kiinnosta yhtään, millaiset ihmiset lapsianne kasvattavat, opettavat ja hoitavat?

Vierailija
44/52 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 09:03"]Kyllä ihan käsi sydämellä haluan töihin. Ja aina olen niitä tai koulutusta hakenut. Ja useimmin olenkin johonkin siivoamaan päässyt. Nämä ovat siis vain pätkiä, sijaisuuksia. Ja kahdesti minut on irtisanottu, koska en ole ollut tarpeeksi hyvä. ap
[/quote]

Mutta haluatko olla hyvä siivooja? Hirveän vaikea kuvitella että ihminen jolla on noin hyvä ulosanti ei oikeasti halutessaan osaisi olla hyvä siivoamisessa.

Vierailija
45/52 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 09:03"]Kyllä ihan käsi sydämellä haluan töihin. Ja aina olen niitä tai koulutusta hakenut. Ja useimmin olenkin johonkin siivoamaan päässyt. Nämä ovat siis vain pätkiä, sijaisuuksia. Ja kahdesti minut on irtisanottu, koska en ole ollut tarpeeksi hyvä. ap
[/quote]

Mutta haluatko olla hyvä siivooja? Hirveän vaikea kuvitella että ihminen jolla on noin hyvä ulosanti ei oikeasti halutessaan osaisi olla hyvä siivoamisessa.
[/quote]
haluaisin olla niin hyvä siivooja, että saisin pitää työpaikkani. Ap

Vierailija
46/52 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siivoojanakaan pärjää kuka vaan, vaikka siihen ei koulutusta tarvitakaan. Esim hotellisiivojien pitää oikeasti olla supernopeita ja tehokkaita. Ymmärrän kyllä että joku ei vaan pysty siihen. 

Silti ap alkaa vaikuttaa provolta. On jotenkin niin pihalla tästä elämästä. Miten voi 40v kahden lapsen äiti olla noin tietämätön eri työpaikoista ja niiden työnkuvsta?

Vierailija
47/52 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin olen tietämätön? Tiedän mitä vaaditaan, ja minulla ei ole sitä mitä vaaditaan. Porvoo tämä ei todellakaan ole. Ap

Vierailija
48/52 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kouluihin haet? Aikuiskoulutuspuolelle (kaikki pääsee) vai nuorisoasteelle?

Vierailija
49/52 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töistä voida sanoa että et osaa. Ovat kuitenkin sinut palkanneet. Tai sitten olrt valehdellut töitä hakiessasi.
Sitäpaitsi kuka ei osaisi siivota. Työnohjauksessa vikaa, sinua ei ole riittävästi opastettu töihisi.
Tai oletko ns heikkolahjainen?

Vierailija
50/52 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuispuolellekkaan kaikki pääse, mistä  niin päättelet?

Vierailija
51/52 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 07:31"]

Ei töistä voida sanoa että et osaa. Ovat kuitenkin sinut palkanneet. Tai sitten olrt valehdellut töitä hakiessasi. Sitäpaitsi kuka ei osaisi siivota. Työnohjauksessa vikaa, sinua ei ole riittävästi opastettu töihisi. Tai oletko ns heikkolahjainen?

[/quote]

siis ovat sanoneet, kun olen jo ollut töissä. En tiedä olenko heikkolahjainen, ehkä olen. Mutta kai minullakin joku paikka tässä yhteiskunnassa on? ap

Vierailija
52/52 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koulutusohjelmaan sulla on? Korota arvosanojasi ja täydennä koulutustasi aikuis- tms koulutuksessa niin mahdollisuutesi kouluttautua ammattiin paranevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan