Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa miehen kaveri

Vierailija
11.05.2015 |

Miehen kaveri pelottaa suuresti. Se katselee aina jotenkin oudosti ja sillä on tosi pelottavat silmät ja parta. Horoskooppi on rapu mutta en oikeen tiedä onko niissä tälläsiä? Perjantaina se oli meillä ja joivat kaljaa kun mies meni vessaan ja se tuli keittiöön missä hääräsin kaljaa hakemaan. Tärisin ihan ja se kysy onko kaikki ok ja otti kiinne kädestä. Riuhtasin itteni sitten irti ja juoksin makkariin.
-
Pelottaa mitä se tekee mulle kun teki jo noin. En tiedä voinko miehelle kertoa kun se kaveri näyttää ihan tappajalta ja on tatuoitu. Jos tekee miehelle jottain?? Mies ihmetteli kun olin lopun iltaa vaisu ja sanoin että maha kipee. Mitä teen kun pelkään niin paljon?? Miten siitä miehestä pääsee eroon lopullisesti?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hullu, mene hoitoon!

Vierailija
2/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainuusta? Porvoosta tää ap on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas täristään...

Vierailija
4/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Kainuusta kotoisin?

Vierailija
5/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 02:48"]Oletko Kainuusta kotoisin?
[/quote]
Kuin? Onko siellä tällänen mies?
Ap

Vierailija
6/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf? Ja horoskoopit, wtf?

Vierailija
7/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla ihan terve, käy hakemassa joku lääkitys niin voi helpottaa.

Vierailija
8/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 02:49"]

Wtf? Ja horoskoopit, wtf?

[/quote]Niin, koska avaus oli muuten ihan helvetin täysjärkistä tekstiä, juu..Tämä horoskooppi oli kirjoituksessa ikäänkuin kirsikka kakun päällä.

Vierailija
9/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin pelottaisi tuollainen mies.

Vierailija
10/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää viittikö kiusaa. Minulla on oikeasti tästä ongelma. Horoskooppi nyt siksi kun uskon niihin aika paljon... En vaan tiedä mitä teen kun sen ympärillä on niin vaarallisen olonen kehä. Haluaisin melkeen tehä sille jotain kun varmasti vielä tekee jollekkin jotain...
Ap

Vierailija
11/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein se käy teillä?

Vierailija
12/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 02:56"]Miten usein se käy teillä?
[/quote]
Liian usein :) Ehkä muutaman kerran kuussa mut sillonki ku mies on sen kanssa muuten ni tiedän että on ollu vaikka ei ois sanonu ku tulee sellanen olo että on... Tuntuu että mies on vaarassa jotenkki. On jotain pelikavereita kai alkujaan mutten tiedä paljoo muutakun synttärin. En uskalla mieheltä kysyä kun alkaa heti pelottaa ja nytkään en ole saanu unta moneen yöhön ku ensin jännitin sen tuloa meille ja nyt tänne jäi leijailemaan uhka siitä...
Ap

Vierailija
13/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 03:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 02:56"]Miten usein se käy teillä? [/quote] Liian usein :) Ehkä muutaman kerran kuussa mut sillonki ku mies on sen kanssa muuten ni tiedän että on ollu vaikka ei ois sanonu ku tulee sellanen olo että on... Tuntuu että mies on vaarassa jotenkki. On jotain pelikavereita kai alkujaan mutten tiedä paljoo muutakun synttärin. En uskalla mieheltä kysyä kun alkaa heti pelottaa ja nytkään en ole saanu unta moneen yöhön ku ensin jännitin sen tuloa meille ja nyt tänne jäi leijailemaan uhka siitä... Ap

[/quote]

Sun pitää kertoa miehellesi että se pelottaa. Miten paljon se vieras mies yleensä juo, käyttääkö muita aineita, minkälaiset jutut sillä on, muuttuuko käytös kännissä? 

Vierailija
14/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 03:06"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 03:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 02:56"]Miten usein se käy teillä? [/quote] Liian usein :) Ehkä muutaman kerran kuussa mut sillonki ku mies on sen kanssa muuten ni tiedän että on ollu vaikka ei ois sanonu ku tulee sellanen olo että on... Tuntuu että mies on vaarassa jotenkki. On jotain pelikavereita kai alkujaan mutten tiedä paljoo muutakun synttärin. En uskalla mieheltä kysyä kun alkaa heti pelottaa ja nytkään en ole saanu unta moneen yöhön ku ensin jännitin sen tuloa meille ja nyt tänne jäi leijailemaan uhka siitä... Ap

[/quote]

Sun pitää kertoa miehellesi että se pelottaa. Miten paljon se vieras mies yleensä juo, käyttääkö muita aineita, minkälaiset jutut sillä on, muuttuuko käytös kännissä? 
[/quote]
Ei se sillain ole humalassa edes niin paljoa kuin minun mies mutta siitä vaan huokuu sellasta vaarallisuutta. Katse on semmonen pistävä. Se on semmonen todella rauhallinen ja kun se puhuu niin sen ääni tunkee ihan läpi... Se on vaan jotenkin niin "pahan" olonen :/ En halua sanoa miehelle kun se ei ymmärtäisi.. Oon vaan aina ollu herkkä aistimaan asioita ja olen varma että tämä mies tekee tai on tehnyt pahoja. Ei sano mitään outoa mutta tunnen sen.

Vierailija
15/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä hyvin pelkoasi tuota miestä kohtaan. Minusta ei ole yhtään väärin luottaa siihen mitä vaistot sanoo. Minä yrittäisin jotenkin kysyä mieheltäsi lisää tuosta tyypistä ja sanoisin että se pelottaa ja keskustelisin muutenkin. 

Vierailija
16/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin kertoa miehelle mutta se olis varmasti virhe. Kauheeta ku musta tuntu että kuolen kun se koski. Ei ollu ennen koskenu edes hipassu vahingossa ja koko kehon läpi meni ihan kun salamoita. Miehellä tämä on melkein ainoa tuollainen kaveri jota näkee nyt ja en haluaisi rikkoa heidän välejä mutta toisaalta luulen että se vaan naurais.
Ap

Vierailija
17/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kavereita joiden kanssa voisit puhua tuosta? Minä olen aikaisemmin saanut paljon apua siitä että olen saanut jutella muiden kanssa jostakin isoista ja häiritsevästä asiasta. Joskus kun ei ole kavereita ollut vähettyvillä (asuimme eri maissa) niin olen jutellut puolituttujen kämppäkavereiden ym. kanssa ja se on helpottanut tosi paljon. Minusta sinun ei kannata pitää sisälläsi tuota juttua, se vain pahenee. 

Vierailija
18/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 03:36"]

Tahtoisin kertoa miehelle mutta se olis varmasti virhe. Kauheeta ku musta tuntu että kuolen kun se koski. Ei ollu ennen koskenu edes hipassu vahingossa ja koko kehon läpi meni ihan kun salamoita. Miehellä tämä on melkein ainoa tuollainen kaveri jota näkee nyt ja en haluaisi rikkoa heidän välejä mutta toisaalta luulen että se vaan naurais. Ap

[/quote]

No en ihmettelesi yhtää vaikka nauraisi. Okei, toisen mielisairaudelle on rumaa nauraa, mutta jos koetat harhojesi takia rikkoa miehesi ja kaverinsa välit niin huh huh.

Vierailija
19/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein kuvio on juuri tällainen: mies aiheuttaa naiselle jonkun fiiliksen vain olemalla samassa tilassa. Ratkaisuna on tietysti se, että mies (joka ei ole tehnyt mitään) poistetaan paikalta. Ratkaisuna siis ei ole se, että nainen tutkituttaa päänsä tai ylipäänsä ymmärtää, että vika on tasan ja tarkkaan hänen korviensa välissä. Jos miehesi valitsee väkivaltaisia rikollisia kavereikseen niin teillä on sitten jo muitakin ongelmia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän