Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koululiikunta

Vierailija
11.05.2015 |

Mulla on ongelma kun olen todella ylipainoinen(bmi33) ja koululiikunta on minulle aivan liian raskasta ja se on ihan järkyttävän noloa kun ainoana ei jaksa juosta sitä lämmittelylenkkiä. Oon nyt innostunut lenkkeilystä ja ajatukseni ois että menisin nyt ainakin alkuun pyörällä kouluun(nyt menen bussilla) ja kävisin edes lyhyellä lenkillä joka pv tämän lisäksi? Haluaisin laihtua, mutta päätoiveeni olisi että edes kuntoni kohoaisi ja itsetuntoni paranisi. Haluan apua teiltä laihdutuksen kokeneilta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on yrittää löytää sellaiset liikuntalajit, joista itse oikeasti nautit ja tykkäät, eikä pelkästään sellaisia, jotka ovat vain pakkopullaa. Silloin liikunta on hauskaa, koet onnistumisenelämyksiä, motivaatio pysyy yllä, saat tuloksia ja itsetunto paranee. Kannattaa kokeilla ennakkoluulottomasti monenlaisia eri asioita, jokaiselle löytyy varmasti joku mielenkiintoinen laji. Ei kannata aloittaa yhtäkkiä rajusti korkean sykkeen liikunnalla, ettei tule suuria pettymyksiä heti alkuun, kun kunto ei riitäkkään. Jos lenkkeily ja pyöräily on sinulle mieleistä, niin hienoa. Bussin vaihtaminen pyörään kuulostaa hyvältä idealta. Tsemppiä! :) Terveisin pt

Vierailija
2/4 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:15"]Tärkeintä on yrittää löytää sellaiset liikuntalajit, joista itse oikeasti nautit ja tykkäät, eikä pelkästään sellaisia, jotka ovat vain pakkopullaa. Silloin liikunta on hauskaa, koet onnistumisenelämyksiä, motivaatio pysyy yllä, saat tuloksia ja itsetunto paranee. Kannattaa kokeilla ennakkoluulottomasti monenlaisia eri asioita, jokaiselle löytyy varmasti joku mielenkiintoinen laji. Ei kannata aloittaa yhtäkkiä rajusti korkean sykkeen liikunnalla, ettei tule suuria pettymyksiä heti alkuun, kun kunto ei riitäkkään. Jos lenkkeily ja pyöräily on sinulle mieleistä, niin hienoa. Bussin vaihtaminen pyörään kuulostaa hyvältä idealta. Tsemppiä! :) Terveisin pt
[/quote]
Kiitos tsemppaavasta kommentista! Oon tisin monenkin muuten liikuntaintoisen puhuvan, että koululiikunta on järkyttävää kun mm. vaadintaan liikaa ja varsinkin ommalla kohdalla se on totta :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tulikin jo hyviä vinkkejä pt:ltä. Hyvä fyysinen kunto on paras satsaus elämääsi, jonka voit tehdä :)

Tsemppiä ja toivottavasti löydät lajisi!

Vierailija
4/4 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä harrastan muodostelmaluistelua kannattaa kokeilla se on kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan