Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkais huijariksi...

Vierailija
10.05.2015 |

Onnistisiko näin teoriassa tällainen huijaaminen. Laitettaisiin talo miehen nimille. Sitten ottaisin vaikka sadan tonnin edestä pikavippejä. Kävisin nostamassa rahat tililtä. Olen pitkäaikaistyötön ja kai minulle edelleen maksettaisiin alinta tukea. Eihän sitä voi ulosmitata? Jättäisin vaan kylmästi kaikki maksamatta. Mitä ne minulta voisi viedä? Auto on miehen nimissä. Irtaimisto on yhteistä. Joutuisinko vankilaan vai mitä tapahtuisi? Olispa pollevaa, kun ois sata tonnia seteleinä :) Teoriassa näin, käytännössä varmaan kierisin syyllisyydessä aamusta iltaan. Kyllähän tuollaisella rahamäärällä hyvinkin matkustelisi. Olisi kerrankin varaa shoppailla kunnolla, käydä hierojalla, säännöllisesti parturissa, kylpylälomilla, voisi tehdä remontteja ja hemmotella perhettä ihan eri tavalla kuin aiemmin. Kehtaisiko sitä katsoa enää itseä peilistä. No taitaa olla mahdotonta suomessa tällainen, vai onko? Eihän se olisi köyhältä pois, jos nuo ihmisiä hirmukoroilla ryöstävät pikavippifirmat jäisivät nuolemaan näppejään kerrankin. Töistä minun olisi turha haaveilla sen jälkeen eikä tuokaan temppu onnistuisi kuin kerran, jos sitäkään. Toisaalta työelämä ei näytä muutenkaan mahdolliselta tänä aikana minun koulutuksellani.

Enpä olisi uskonut, että tällaisia ajattelen, kun minut on niin rehelliseksi ja tunnolliseksi kasvatettu. Helppo raha kyllä houkuttaa. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny aivan samaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan