Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettynyt äitienpäivään

Vierailija
10.05.2015 |

Jäipä ankea olo äitienpäivästä. Lapsilta sain kortteja ja pieniä lahjoja, mutta mieheltä en mitään. Kukat vaikka olisi ollut kiva saada. Tosin olen varmaan itse tilanteen aiheuttanut, kun olen ollut tasa-arvoinen ja reilu ja mies varmasti luulee, että en välitä tällaisesta. Olisi kyllä mukava tulla joskus perinteisesti huomioiduksi vaikka kukilla. Tai vaikka äitienpäiväkakulla.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä kyse on siitä että yleensä muistaa minua merkkipäivänä joten en erikseen sanonut mitään. Ja osan valvomisista miehen nyt kuuluukin hoitaa ja tekee niin myös muina vkonloppuina, onhan lapsi hänenkin. Kaiken kaikkiaan ihana mies, mutta saa kai sitä nyt harmittaa kun harmittaa... Valittaa en kuitenkaan kehtaa kun miehelle tulisi varmasn paha mieli mun puolesta enkä sitä toivo.
T. 17

Vierailija
22/24 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on kyllä normaalia että myös isä laittaa ruokaa ja hoitaa lasta. Ei sen pitäisi olla joku "kerran vuodessa" -juttu. Ainakin meillä näitä hommia tehdään tasa-arvoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Tasa-arvoisesti kun puurretaan, niin turha odottaa mitää prinsessakohtelua äitienpäivänä. Ei voi vaan saada rusinoita pullasta. Suomalainen nainen on työjuhta, joka tulee ansaita puolet perheen toimeentulosta ja tehdä 80% kotitöistä. Meillä mies ehti bänditreeneihin ja urheilemaan äitienpäivänä. Minä en.

Vierailija
24/24 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmuus ei ole arvokas ja tärkeä asia, joten en ymmärrä, miksi odotatte siitä kiitosta.