Minkä näköisistä naisista sinun miehesi pitää?
Eli kuinka hyvin tunnet miehesi naismaun?
Omani pitää pullukoista pitkätukkaisista, mutta toisaalta myös rokkimimmeistä. Itse en ole kumpaakaan, joten joskus se hieman ärsyttää.....
Kommentit (14)
Nätti leikkaus puolipitkässä punaisessa tukassa, hyvä ryhti, pitkä, naisellinen muttei yli- tai alipainoinen. Hänelle kauhistus ovat nämä ihmeen scarlettjohanssonit,lopez ja kauheista kauheimpana angelina jolie. Muuten, onko se vitsi, vai tykkääkö monet miehet oikeasti Jolien ulkonäöstä?
Sellaisista naapurin kiltti tyttö tyylisistä " naisista" .
Kropalla ei ole niin väliä kunhan kasvot on viattoman tyttömäisen näköiset.
-en_niin_kiltti_tyttö
Itse oon sellainen.
Tosin mies tykkää myös Viivi Avellanista (tätä en ymmärrä), Matleena kuuskoski? (tätäkään en ymmärrä), Lola Odusogasta, Jennifer Lopezista, Katherine Zeta Jonesista ja Ninni Laaksosesta.
aika täydellinen, samoin Sandra Bullock kuulemma, on kuulemma niin iloisen näköinen ihminen.
Ainakin nenä kiinni oli telkussa kun vielä juonsi Tiltin. On hän minustakin " näpsäkän" näköinen!
itse en ole kovin urheilullinen mutta ponnaria käytän usein ja isot rinnat löytyy ;)
Vierailija:
Ainakin nenä kiinni oli telkussa kun vielä juonsi Tiltin. On hän minustakin " näpsäkän" näköinen!
vähintään D-kuppi, naiselliset muodot muutenkin (pyöreähkö), ilmeisesti myös pitkä. Pukeutua naisellisiin, värikkäisiin vaatteisiin.
Minä olen lyhyehkö (oikeastaan keskimittainen), AA-kuppinen ja muutenkin muodoton, musta polkkatukka. Yleensä mustat, sukupuolettomat vaatteet.
Onkohan mieheni jonkin sortin masokisti?
aika naapurintytön näköisiä. Esim. Viivi Avellan..tavallistakin tavallisin pottunokka =)
Kuulin joskus hänen itse tuon sanovan.
naisellinen, huoliteltu, nätti. :)
olen itsekin :)
Eli tälläaisista kuin minä (kuulemma) olen ;)
esimerkkejä hänen naismaustaan ovat mm. Madeleine Stowe, Michelle Pfeiffer ja minä :-).
tykkää pienistä, hoikista, pienirintaisista, sirosäärisistä, tummatukkaisista, persoonallisen näköisistä naisista.
täytän osan " kriteereistä" .