Minkälaiset housut jalkahoitoon?
Elikkäs olen menossa jalkahoitoon ja tarvitsisin hieman vinkkejä. Pitääkö esimerkiksi housujen olla sellaiset että saa kunnolla käärittyä ylös vai riittääkö vain että nilkoista alaspäin on paljaana?
Kommentit (13)
Kyllä riittää yleensä että jalat on paljaana nilkoista alaspäin. Ei kyllä haittaakaan, jos housut lahkeet saa käännettyä pikkasen ylemmäs, etteivät kastu, kun jalkojasi liotetaan vadissa.
Riippuu täysin jalkahoidosta ja sen sisällöstä. Itse käy sellaisessa johon kuuluu pitkä hieronta ja silloin hierotaan polviin asti. Menen hame päällä, niin on helppoa..
Ei ...vetti! Että tämmöistäkin pitää täältä kysellä?
Eikö äitisikään tiennyt?
Mä olen menossa kynsihuoltoon. Minkä pituiset hihat puserossa? Kyynärpäihin vai ihan hihattomat?
En ole ennen käynyt.
Aloitus tehty v2015
Nyt hän nosti, kun kukaan ei vastannut silloin😂
Mielellään polviin asti käärittävät, koska kynsiä hioessa pöllyää ja rasvaan myös sääret. Kylvetystä en yleensä tee t. jalkaterapeutti
Vierailija kirjoitti:
Up
Miksi sä nostat 2015 ketjun? Oliko tämä jotenkin tärkeä ja ajankohtainen aihe?
Vierailija kirjoitti:
Ei ...vetti! Että tämmöistäkin pitää täältä kysellä?
Eikö äitisikään tiennyt?
Haista p#skaa!
Jos menee ensimmäistä kertaa johinkin hoitoon tai mihin tahansa, on luonnollista ettei asiasta käytännössä mitään.
Ei ole yhtään noloa kysyä asiasta.
On ihmisiä, jotka eivät ole ikänänänsä käyneet jalkahoidossa.
Eikä kosmetologilla.
Kun itse menet ensimmäistä kertaa sydänfilmiin, niin tiedätkö etukäteen miten paljon siellä pitää riisuuntua?
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up
Miksi sä nostat 2015 ketjun? Oliko tämä jotenkin tärkeä ja ajankohtainen aihe?
Täällä nostellaan ja viskotaan tämän tästä vanhoja ketjuja framille.
Joskus jopa viidesosa aloituksista on vanhempaa perua.
Joten ei sinänsä mitenkäön kummallista.
Paitsi että tämä aloitus oli nostettu esiin pelkästään ilkeys ja pilkka mielessä.
Noita pilkkaaja hulluja on joka lähtöön!
Up