Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisälläni loisii solumöykky

Vierailija
10.05.2015 |

Olen äärimmäisen raskauskammoinen ja sain juuri tietää, että olen viidennellä viikolla raskaana. Varasin jo ajan aborttiin, mutta olen paniikkikohtauksen partaalla ja oksettaa. Mun SISÄLLÄNI on muhun kiinnittynyt, musta elävä ja jatkuvasti kasvava alkio. Pakko jaksaa vielä yksi yö...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi abortti on yhtä helppo kuin matokuuri :)
T. 18-vuotiaana abortin tehnyt

Vierailija
2/6 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele sitä tuskan määrää, minkä äitisi koki. Huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin sisällä on 13 viikkoinen solurykelmä joka liikkuu jo siihen malliin että tunnen liikkeet. Ihanaa <3
Niin ja kuudennen kerran saan mahdollisuuden kokea tämän. :)

Vierailija
4/6 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:42"]Ajattele sitä tuskan määrää, minkä äitisi koki. Huh huh.
[/quote]

No se tuska oli sentään äitini tietoinen valinta. Minä en koskaan tätä pyytänyt.

Vierailija
5/6 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:46"]Munkin sisällä on 13 viikkoinen solurykelmä joka liikkuu jo siihen malliin että tunnen liikkeet. Ihanaa <3
Niin ja kuudennen kerran saan mahdollisuuden kokea tämän. :)
[/quote]

No onnee sulle. Mä en halua mitään ylimääräsen jutun liikehdintää sisälleni.

Vierailija
6/6 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:19"]Olen äärimmäisen raskauskammoinen ja sain juuri tietää, että olen viidennellä viikolla raskaana. Varasin jo ajan aborttiin, mutta olen paniikkikohtauksen partaalla ja oksettaa. Mun SISÄLLÄNI on muhun kiinnittynyt, musta elävä ja jatkuvasti kasvava alkio. Pakko jaksaa vielä yksi yö...
[/quote]

Oota vaan kun saat syövän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi