Sisälläni loisii solumöykky
Olen äärimmäisen raskauskammoinen ja sain juuri tietää, että olen viidennellä viikolla raskaana. Varasin jo ajan aborttiin, mutta olen paniikkikohtauksen partaalla ja oksettaa. Mun SISÄLLÄNI on muhun kiinnittynyt, musta elävä ja jatkuvasti kasvava alkio. Pakko jaksaa vielä yksi yö...
Kommentit (6)
Ajattele sitä tuskan määrää, minkä äitisi koki. Huh huh.
Munkin sisällä on 13 viikkoinen solurykelmä joka liikkuu jo siihen malliin että tunnen liikkeet. Ihanaa <3
Niin ja kuudennen kerran saan mahdollisuuden kokea tämän. :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:42"]Ajattele sitä tuskan määrää, minkä äitisi koki. Huh huh.
[/quote]
No se tuska oli sentään äitini tietoinen valinta. Minä en koskaan tätä pyytänyt.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:46"]Munkin sisällä on 13 viikkoinen solurykelmä joka liikkuu jo siihen malliin että tunnen liikkeet. Ihanaa <3
Niin ja kuudennen kerran saan mahdollisuuden kokea tämän. :)
[/quote]
No onnee sulle. Mä en halua mitään ylimääräsen jutun liikehdintää sisälleni.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:19"]Olen äärimmäisen raskauskammoinen ja sain juuri tietää, että olen viidennellä viikolla raskaana. Varasin jo ajan aborttiin, mutta olen paniikkikohtauksen partaalla ja oksettaa. Mun SISÄLLÄNI on muhun kiinnittynyt, musta elävä ja jatkuvasti kasvava alkio. Pakko jaksaa vielä yksi yö...
[/quote]
Oota vaan kun saat syövän
Onneksi abortti on yhtä helppo kuin matokuuri :)
T. 18-vuotiaana abortin tehnyt