Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atopia ja hyvää tarkoitavat ihmiset jotka kysyvät olenko kokeillut rasvata "kun toi ihos on aika pahannäköinen".

No Shit Sherlock
14.01.2022 |

En mitään muuta olekaan tehnyt kuin rasvannut...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PPP, sama. Ja loputon listaus litkuista millä on oma ihottuma hoidettu.

Ei aina jaksaisi selittää kuinka ihan kaikki perusvoiteista Tsernobylin fissiojätöksiin on tullut jo kokeiltua. "Mummankin märkärupi parani ihan vaan erisanilla..."

Vierailija
2/11 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ne kokeilleet ajattelua, kun kyselynsä on aika tyhmää..? Ihan hyvällä kysyn takaisin, seurahan tekee kaltaisekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on neuvottu mm. rasvakahvin ja kuusenkerkkäjuoman auttavan. En kokeillut enkä kokeile!

Vierailija
4/11 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ne kokeilleet ajattelua, kun kyselynsä on aika tyhmää..? Ihan hyvällä kysyn takaisin, seurahan tekee kaltaisekseen.

'

'Ihmiset on kummallisia... 

Vierailija
5/11 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla jättää enää 3v poikaa valvomatta miehen vanhemmille, kun anoppi hieroo siihe omia rasvojaan ja sitten ihmettelee kun lapsi itkee ja suunilleen  kiipeilee seinille   kun polttaa ja sattuu. 

Vierailija
6/11 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin noh, olen törmännyt ihmisiin, jotka kerjää sitä kommenttia raapiessaan kahvipöydässä itseään. Ei mua kiinnosta, lakatkaa kerjäämästä myötätuntoa, jos se ei kerran kelpaa.

Vierailija
7/11 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan eläytyä tuskaasi, vaikkei minulla atopiaa olekaan vaan seborroinen ihottuma. Puhdasihoiset hyvää tarkoittavat kaverit ja sukulaiset kyselevät olenko kokeillut sitä, tätä ja tuota, vaikken ole mitään neuvoa pyytänyt.

Vierailija
8/11 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne voiteet imeydy ihon läpi. Totuus on että markkinoilla ei saa edes olla sellaisia rasvoja, mitkä imeytyy. Siksi on turha ostaa niitä ryppyvoiteita.

Plasebovaikutus ryppyvoiteilla on turvottava, joilloin rypyt silottuu. Samoin kasvovesillä. Entäs kun tuotteita lakkaa käyttämästä, iho löystyy...

Ainut apu atoopikolle on sisäisesti nautitut öljyt. Ja muut vitamiinit. Ihan tutkittua. Itsella iho parani täysin öljyillä.

Vierailija
9/11 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli karsean näköinen halkeileva "atooppinen" kasvoihottuma, josta ei nyt näy jälkeäkään. Kun rasvasin ja oikealla aineella. Ihottumani ei ollut atopiaa, vaikka lääkäri niin aina väitti. Se oli kuitenkin kosketusallergiaa ja hävisi protopic voiteella ja välttelemällä aiheuttajia.

Vierailija
10/11 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mikätahansa sairaus, vakavakin, niin jotkut ehdottelevat kikkakolmosia, hopeavesiä jne (haluankin kaiken lisäksi olla smurffin näköinen).

Vierailija
11/11 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aknesta kärsineenä (monirakkulaiset munasarjat, isotretinoli syöty kolmesti) oli myös kiva kuunnella kommentteja "Kuule, sinun iho voisi varmaan paremmin jos pesisit sitä useammin". Ajatellaan siis, että kyse on hygienia ongelmasta.

Tai neuvotaan menemään kosmetologille ihonpuhdistukseen (arvaapa monesti kävin). Tai vinkataan syömään mustikkaa (jota poimin ja söin sanko tolkulla talven mittaan). Käsketään myös välttämään valkoisia viljoja tai muuta sellaista, jota ei muutenkaan käytä.

Jostain syystä ei käsitetä sitä, että kyse on ihosairauksista, joille ei välttämättä omin voimin voi yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi