Julkkis kenen ystävä haluaisit olla
Ihan hassu ajatusleikki vain :)
Elastinen ja Michael Monroe vaikuttavat tyypeiltä joiden ystävänä olisi hyvä olla.
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:48"]Tää on helppo, Vladimir Putin.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:48"]Tää on helppo, Vladimir Putin. [/quote] :D
[/quote] Saako valita vielä toisen ystävän? ;) :D
En haluaisi olla julkkiksen ystävä.
Quentin Tarantino vaikuttaa todella hauskalta ja älykkäältä ihmiseltä, hänen kanssaan olisi varmasti hauskaa, mielenkiintoisia keskusteluja unohtamatta.
En tiedä lasketaanko Kaarina Hasard julkkikseks mut sanon sen koska sillä on aina ihan eri mielipiteet kun mulla ja ärsyttää kun en pääse väittämään vastaan. Sitä paitsi, luulen, että Kaarina on av-mamma. Eli jos luet tämän, niin voisitko alkaa mun kaveriks, kuuntelen sua aina Pyöreässä Pöydässä?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:51"]En haluaisi olla julkkiksen ystävä.
[/quote]
Huumorintajuton
Jos olisin kymmenen vuotta nuorempi, niin Robin olis ihan ehdoton vastaus tähän! Mutta 28v. naiselta se olisi varmaan vaan epäilytävää..
Mulla on jo ihan tarpeeks monta julkkista ystävää. Ja tosi mukavia ovat, julkisuus ei tee meidän ystävyydestä mitenkään erilaista! (Paitsi ehkä loputon moikkailu hänelle kun kuljetaan kadulla)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:54"]En tiedä lasketaanko Kaarina Hasard julkkikseks mut sanon sen koska sillä on aina ihan eri mielipiteet kun mulla ja ärsyttää kun en pääse väittämään vastaan. Sitä paitsi, luulen, että Kaarina on av-mamma. Eli jos luet tämän, niin voisitko alkaa mun kaveriks, kuuntelen sua aina Pyöreässä Pöydässä?
[/quote]
Kaarina on älykäs ja omaperäinen ajattelija, en jotenkin miellä Kaarinaa Julkkikseksi, vaikka julkkis onkin.Ei huono valinta.
Tää on helppo, Vladimir Putin.