Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ollu taas ihan mulkku ja täällä mä laittelen sen pyykkejä kuivumaan

Vierailija
10.05.2015 |

Suutuin sen käytöksestä aiemmin päivällä ja lähti ovet paiskoen pois. Kävin äidilläni kylässä ja sillä välin täältä hävinnyt miehen hammasharja, läppäri yms. ja miehen kaverin pistin utelemaan mihin mies lähti niin kuulemma veljensä luona punkkaa.

Mua vituttaa noi pyykit. Koko korillinen pelkkää sen kalsaria ja bokseria ja t-paitaa. Tekis mieli vaan laittaa noi vaikka muovikassiin homehtumaan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et laita?

Vierailija
2/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä peset sen pyykkejä? Eikö se osaa itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:38"]No miksi et laita?
[/quote]

En kehtaa, oon nössö. En halua suututtaa sitä lisää vaan haluan sen tulevan takaisin ja pyytävän anteeksi.

Vierailija
4/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mies teki, että suutuit?

Vierailija
5/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:41"]Miksi sä peset sen pyykkejä? Eikö se osaa itse?
[/quote]

Minä hoidan meillä pyykit, mies tiskit. Mutta ei se kyllä osaakaan pyykätä.
ap (4 kans minä)

Vierailija
6/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:43"]No mitä mies teki, että suutuit?
[/quote]

No suutuin sille. Koska käyttäyty niin paskasti. Mutta en minä saa suuttua. Se on hänen etuoikeus.
ap

Vierailija
7/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä  sen miehen ois syytä opetella pyykkäämään.  Laita vaatteet parvekkeelle muovikassissa, et sä mikään taloudenhoitaja ole!

Vierailija
8/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit iloinen että sinulla on mulkku kotona. Minulla on vai läskipallo joka lihoo koko ajan niin kuin jouluksi lihotettava sika.

Vierailija
9/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli tälle kaverilleen sanonut että saa kuulemma olla veljensä kämpässä yksin rauhassa niin kauan kuin haluaa. Se käy kuitenkin tässä ihan vieressä duunissa, eli tarkottaa sitä että käy työpäivän jälkeen hakemassa lisää puhtaita vaatteita ja sit takas broidille asumaan. Tästäkin syystä tekis mieli olla ripustamatta noita.
ap

Vierailija
10/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:38"]No miksi et laita?
[/quote]

En kehtaa, oon nössö. En halua suututtaa sitä lisää vaan haluan sen tulevan takaisin ja pyytävän anteeksi.
[/quote]

Pyykkää vaatteet, kuivaa ja pakkaa ja pyydä hakemaan pois

Vierailija
11/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:50"]Olisit iloinen että sinulla on mulkku kotona. Minulla on vai läskipallo joka lihoo koko ajan niin kuin jouluksi lihotettava sika.
[/quote]

Mielummin läskipallo joka käyttäytyy :( ap

Vierailija
12/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ksekenlasvuinen

Vierailija
13/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä laittaisi kassissa parvekkelle, saat vielä maksaa uudet vaatteet. Päätät asian ja kerrot miehellesi, että mies pesee omat vaatteensa tästä lähtien, ei ole ydinfysiikkaa. 6-kymppinen isänikin oppi pesemään vaatteensa jäädessään leskeksi. Olisi miehen hyvä opetella perustaitoja, ettei naiset ole aina hyysäämässä. Omat poikani on opetettu pesemään vaatteensa. Oppivat sitten pikku hiljaa arvostamaan kotiaskareita.

Vierailija
14/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:53"]Olet ksekenlasvuinen
[/quote]

Osaanpa sentään kirjoittaa.
ap

Vierailija
15/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herrantähden, jätä ne pyyikit pesemättä, ni oppii mies olemaan! Sulla on ihan yhtäläinen oikeus suuttua kuin silläkin ja joka syyttä suuttuu, se lahjatta leppyy eli jos mies on käyttäytynyt  huonosti, laita se jäähylle äläkä passaa sitä - ei se ole ansainnut pyykinpesua tai lepyttelyä.

Kehottaisin sua myös katselemaan omaa asuntoa, tuo suhde ei  pitkään jatku.

Vierailija
16/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Sinä peset mulkku-ukkosi kalsareita ja mies viettää poikamiespäiviä veljensä (tai jonkun muun) kämpässä. Mies tulee sitten kotiin kun puhtaat kalsarit on loppu (veli tai joku muu ei pyykkää) niin voit jatkaa nöyristelyä.

Vierailija
17/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et todellakaan ripusta mitään pyykkejä sinne odottamaan tuhlaajapojan kotivisiittiä. Nyt ryhdistäydyt nainen!

Jätät ne paskaset/märät pyykit kassissa eteiseen, viereen roskapussi ja lappu "vie roskat mennessäs".

Vierailija
18/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykit on jo pesty, valitettavasti laitoin ne koneeseen jo sillon kun ruvettiin riitelemään. Ne sen kissankusiset vaatteet itseasiassa liittyy riitaan.
ap

Vierailija
19/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen roikkuu paskassa miehessä?  Moni tuntuu ajattelevan, että parempi paska mies, kuin ei miestä ollenkaan.  Monet naiset ei arvosta itseään ollenkaan. Ilmankos naisen euro on 80 senttiä, kun miehet jatkaa samaa perseilyä myös kodin ulkopuolella.

Vierailija
20/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa olemasta kotiorja ja suutu jos suututtaa ja kasva siinä sivussa aikuiseksi ja tasa-arvoiseksi kumppaniksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän