Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaamokäynti synttärilahjaksi?

Vierailija
02.08.2023 |

Onko ihan ok lahja 13-vuotta täyttävälle vai kuuluuko samaan sarjaan kuin hammastahna ja terveyssiteet, eli välttämättömyys, jota ei kuulu antaa lahjaksi?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ajatuksena ihan perus leikkaus, ei mitään värejä tms.

Vierailija
2/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yleensä äiti leikkaa itse tytön hiukset niin voi olla todella mielissään kun pääsee ammattilaisen käsiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kampaamokäynneistä ollut puhetta aiemmin? Vois ottaa veetuiluna ton lahjan. Tai vanhemmat.

Vierailija
4/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotissyntymäpäivälahjaksi hiustenleikkaus. Jouluksi saa sitten sukat. Terveisiä 50-luvulle, jokin hiustenleikkuu ei ole lahja.

Vierailija
5/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain, jos on itse pyytänyt, ei missään tapauksessa muuten, koska tuon pystyy ymmärtämään niin, että mielestäsi hänen hiuksensa ovat nyt rumat.

Vierailija
6/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnet lahjan saajan ja tiedät, että hänellä ei ole vakikampaajaa ja hän joutuu omasta pussistaan kampaamokäynnit maksamaan niin miksi ei. Meille ei toimisi, koska perhepiirissä on kampaaja jolla käymme aina. Ellei lahja tulisi juuri häneltä :D

Vierailija
7/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin, jos oma tyttäreni saisi tällaisen lahjan. Tykkäisin itsekin. Aika heikolla tolalla saa itsetunto olla, jo kokee tuollaisen monen kympin arvoisen lahjan (oletettavasti läheiseltä henkilöltä) veetuiluna rumista hiuksista tai mitä tässä nyt on kommentoitu.

Vierailija
8/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamokäynnit kuuluvat ihan perushuoltoon, ei lahjaksi. Kun olin lapsi niin monet kaverit saivat esim joululahjaksi tavallisia sukkia ja alushousuja. Jotenkin käsittämätöntä. Lahjaksi voi ostaa vaatetta, jos se on jotain erikoisempaa.

Vierailija
9/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yleensä äiti leikkaa itse tytön hiukset niin voi olla todella mielissään kun pääsee ammattilaisen käsiin

Eipä välttämättä, koska äiti voi leikata paremmin. 

Vierailija
10/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole aiemmin juurikaan kampaamossa käynyt ja on itse sitä toivonut, vaikkapa jotain isompaa mallin muutosta, niin minusta ihan ok lahja. Jos käy jo säännöllisesti kampaajalla, niin sitten ehkä vähän outo lahja.

Vierailija
11/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lahja se on. Voi vaikka antaa lahjakorttina ja laittaa mukaan jonkin pienen hiuskorun tyyliin hainhammas.

Vierailija
12/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaamokäynnit kuuluvat ihan perushuoltoon, ei lahjaksi. Kun olin lapsi niin monet kaverit saivat esim joululahjaksi tavallisia sukkia ja alushousuja. Jotenkin käsittämätöntä. Lahjaksi voi ostaa vaatetta, jos se on jotain erikoisempaa.

Villasukat saatiin joululahjaksi. Ei ikinä muulloin. 

Vierailija
13/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin opiskelijalle joka maksaa itse kampaajan, niin hyvä lahja. Kun kotona asuva alaikäinen, niin ei se ilahduta kuin vanhempien lompakkoa.

Vierailija
14/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mä annoin kyllä juuri tyttärelleni kampaamokäynnin synttärilahjaksi. Pitkien hiusten leikkaus ja värjäys maksoi jonkun 150 euroa. 

Vierailija
15/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mä annoin kyllä juuri tyttärelleni kampaamokäynnin synttärilahjaksi. Pitkien hiusten leikkaus ja värjäys maksoi jonkun 150 euroa. 

Värjäys on eri asia kuin tavallinen hiusten leikkaus. Värjäys on extraa.

Vierailija
16/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok ja kiva lahja, jos sen verran runsas, että saa halutessaan vaikka permanentin tai ostaa kampaamon hiustenhoitotuotteita.

Vierailija
17/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin omalle nuorelleni (täysi-ikäinen jo ja asuu omillaan) lahjakortin kampaamoon. Saa käydä värjäyttämässä hiuksensa, kun muuten ei raskisi yli 150 € maksaa kampaamosta.

Vierailija
18/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villasukat saatiin joululahjaksi. Ei ikinä muulloin. 

Villasukat ovat hieman eri asia koska ainakin ennenvanhaan ne olivat yleensä äidin tai mummon itse tekemiä. Tavalliset sukat ja alkkarit ovat enemmän niitä asioita joita ostetaan muutenkin.

Vierailija
19/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen vika on hyödyllisissä lahjoissa? Just annoin esikoiselle rahat toivomiinsa lenkkareihin ja toivomansa kuulokkeet.

Todella usein lahja on just jotain vaatetta tai tarviketta.

Inhoan sydämeni pohjasta sitä kaikkea turhaa krääsää eikä lapsenikaan sitä halua. Vaan kunnollista ja täsmätoivottua.

Vierailija
20/29 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen vika on hyödyllisissä lahjoissa? Just annoin esikoiselle rahat toivomiinsa lenkkareihin ja toivomansa kuulokkeet.

Todella usein lahja on just jotain vaatetta tai tarviketta.

Inhoan sydämeni pohjasta sitä kaikkea turhaa krääsää eikä lapsenikaan sitä halua. Vaan kunnollista ja täsmätoivottua.

Ei mikään. Tosin ei lahja oikein voi sellainen asia, jonka muutenkin saisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi