Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

#####HELMIPULLAT VKO 38##########

20.09.2006 |

Niin... olin äsken kaupassa. Kaks vanhaa setää oli parkkeerannu autonsa ovien eteen niin etten päässy ostoskärryjen kanssa ohi. Kiersin ja sanoin:" Olisin tainnut siitäkin mahtua!" . Pappa siihen sanomaan:" Kyllähän nyt noin hoikka tyttö olis mahtunu" ...

Ai että vittuiliko se... no enpä tiedä !!!!!! ;)

uusi alku 69,8

viimeviikko 69,2

tänään 69,2

tavoite 60

niin, taisi vittuilla...

T:EviEsteri ja kakarat

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino viikko sitten : 79.4kg

Paino nyt : 77.5kg

Tavoite : 72kg (66kg)

Eli nyt oli se 2 kiloa lähtenyt mitkä viimeksi oli tullut lisää...

Ruokavalioon olen yrittänyt lisätä kasviksia....

Kohta menen bodypumppiin =)

Jaahas, paras lopettaa ennen kuin tuo poika oikeesti saa itsensä hengiltä, kun joka paikkaan nousee " seisomaan" !

Vierailija
2/4 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa.

Paino viime viikolla 63,8

paino tällä viikolla 63,8.

Tavoite < 60.

Kaikki toivo alkaa olla imetyksen lopetuksessa (ohjelmassa varmaankin lähikuukausina, vaavi jo 7 kk), kun 6 kk:n täysimetys ja nytkin kiinteiden ohella babyn ainoana maitona oleminen ei hetkauta vaakaa enää mihinkään suuntaan. Urheillutkin olen vaunulenkkien lisäksi 2 tuntia ihan kunnon hikimeininkiä. Äh, äh ja vielä kerran äh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla hehkuttamaan, kun olen itsestäni niin ylpeä!

Olen käynyt tällä viikolla jo kahdesti bodypumpissa ja yhden kerran kuntosalilla! Ja vielä nauttinut siitä! =) Minä jonka " liikunnanilo" on ollut kateissa noin 10 vuotta!! Jipii!!

Toivottavasti tämä into on pysyvää! =)

Vierailija
4/4 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö vielä mukaan? Kertokaa milloin punnitaan jne.

Muistaakohan mua kukaan...en ole tainnut olla mukana helmikuisissa sitten tyttelin syntymän. Lukemassa olen käynyt.

Siis synnytyksen jälkeen jäi 15kg, jotka eivät sitten alkaneetkaan tippua itsestään niin kuin kahden edellisen raskauden jälkeen. Kaverilta sain painonvartija neuvoja ja niiden avulla sain pois 6kg. Kymppi olis vielä tavoitteena niihin lukemiin mitä olin ennen tätä kolmatta raskautta. Tässä 65kg painossa on oltu jo useita viikkoja, tosin en ole niin tarkasti syömisiä katsonut. Joten tsemppiä kaivataan jos huolitte mukaan. Tavoite siis 55kg ja vanhat vaatteet päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän