Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoidossa ollut koirani jyrsi kaverin 5v vanhat crocsit rei'ille, kaveri vaatii korvausta uusien hinnasta

Vierailija
14.01.2022 |

Erikseen mainitsin, että koira on vasta pentu ja opettelee rajojaan, joten nosta kaikki sellainen koiran ulottumattomiin, minkä ei halua tuhottavaksi. Kohtuutonta vaatia uusien hintaa?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hoitaa koiraa hyvin, korvaa täysi hinta ja osta pullo viiniä tai jotain herkkua päälle.

Hyvä koiranhoitaja on korvaamaton, laimean korvikkeen saa koirahoitolasta kovalla rahalla.

Koiranomistaja

eli korvaat vastuullasi olevat kulut vain ihmisille, joista on sinulle hyötyä. muille aiheutettuja kuluja et korvaa? Eli rakki saisi kaivaa naapurin sirpan kukkapenkin, etkä korvaisi, kun et keksi miten voisit hyötyä sirpasta tulevaisuudessa.

Mitä helvettiä nyt? Miten sait tuosta tuollaisen tulkinnan väännettyä?

Vierailija
22/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes nähnyt, kuinka pilalla(?) ne kengät nyt sitten ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon kaveri vaatii korvausta niistä? Itse en todellakaan noin vanhoista crocseista haluaisi edes ystävältä rahaa.. mutta maksaisin koiranomistajana toisen niin pyytäessä koska kyllä se silti on minun koirani vika ja olen korvausvelvollinen.

Jos ihmisellä ei ole aiemmin ollut koiraa (varsinkaan pentua) niin tihutyöt tapahtuu kyllä niin nopeasti välillä, että en syyttäisi hoitajaa huonosta vahtimisesta. 

+ kuten aiemmin vastannut sanoikin, hyvä koiranhoitaja on kultaakin kalliimpi vrt ikävät hoitolat. 

Vierailija
24/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa kus*pää jos et korvaa kaverillesi sitä, että auttoi sinua koiranhoidossa.

Hommaat hänelle uudet, vaikka sitten kirpparilta jos koet että crocksit on liian kallliit sun lompakolle tavallisesta kaupasta ostettuna.

Vierailija
25/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverille vanhatkin kengät olisivat edelleen olleet käyttökelpoiset. Kyllä mä jotenkin korvaisin eli ostaisin uudet tilalle.

Uudet vanhojen tilalle? Hah. Kirppikseltä voisin jotkut tohvelit hakea.

Vierailija
26/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat samanlaiset tilalle(vaikka käytettynä kun nuokin olivat), niin kengät on korvattu. Voit päästä halvemmalla, kuin uusien hinta.

Vierailija
27/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kompa. Crockseissahan on reiät muutenkin.

Kiitos sain nauraa tälle viestille! On ollut niin surullinen viikko että teki hyvää!

Vierailija
28/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon kaveri vaatii korvausta niistä? Itse en todellakaan noin vanhoista crocseista haluaisi edes ystävältä rahaa.. mutta maksaisin koiranomistajana toisen niin pyytäessä koska kyllä se silti on minun koirani vika ja olen korvausvelvollinen.

Jos ihmisellä ei ole aiemmin ollut koiraa (varsinkaan pentua) niin tihutyöt tapahtuu kyllä niin nopeasti välillä, että en syyttäisi hoitajaa huonosta vahtimisesta. 

+ kuten aiemmin vastannut sanoikin, hyvä koiranhoitaja on kultaakin kalliimpi vrt ikävät hoitolat. 

Ihminen joka on niin kokematon ja pihalla koiranpennun käytöksestä, ei ole myöskään luotettava hoitaja.

Vierailija
29/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin oma vika, kun ei ottanut kuuleviin korviinsa neuvoasi.

(Btw, kuka v*ttu käyttää crocseja talvella???)

Vierailija
30/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverille vanhatkin kengät olisivat edelleen olleet käyttökelpoiset. Kyllä mä jotenkin korvaisin eli ostaisin uudet tilalle.

Taas tää neiti aivopieru paikalla. :D

Vierailija
31/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksoit koiran hoidosta kaverillesi? Älä vaan sano että ilmaiseksi piti tehdä.

Sitten vielä menettää kenkänsä ja sä kehtaat tulla tänne marisemaan kun sulta kuluu rahaa kun joudut korvaamaan tyhmyytesi. 

Vierailija
32/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka v*ttu on sanonut että ne oli käytössä. Koira kato nappas ne kenkähyllyltä. Ymmärrätkö?

Vierailija
33/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsinkö oikein? Koirasi oli kaverisi luona hoidossa? Silloinhan koira oli kaverisi vastuulla. Miten olisit muka voinut estää tapahtuneen jos et ollut paikalla?

Vierailija
34/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan ettet ole maksanut kaverille hoidosta mitään etkä meinannutkaan, ilman tätä tapausta? Siis kaiva kuvettasi vaan.

Vierailija
35/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin kroksit ympäri vuoden eteisessä valmiudessa. Menevät jalkaan kun pitää viedä roskat, hakea puita yms

Vierailija
36/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on madame Aivopieru sinulle.

Vierailija
37/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaverin olisi pitänyt valvoa koiraa paremmin ja siirtää kengät pois koiran ulottuvilta, maksaisin rikotut kengät.

Kaveri kuitenkin näki vaivaa ja auttoi koiran hoitamisessa.

Tuskin hän tarkoituksella kenkiään syötti koiralle.

Vie koira ensi kerralla ammattilaiselle hoitoon, jos haluat että hoitaja osaa toimia ammattilaisen tavalla.

Vierailija
38/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka on niin kokematon ja pihalla koiranpennun käytöksestä, ei ole myöskään luotettava hoitaja.

Olen täysin samaa mieltä (olen tuon kommentoimasi viestin kirjoittaja). Mutta joskus jollekin voi tulla tilanne vastaan missä joutuu turvautumaan kokemattomaan hoitajaan. Omia koiriani on 10 vuotta tarvittaessa hoitanut yksi ja sama ystävä, joka todella tietää mitä tekee. Moni on kyllä koiria pyytänyt hoitoon ja näen painajaisia jo ajatuksestakin :D 

Vierailija
39/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla kaveri on viisaampi eikä ota koiraa hoitoon.

Vierailija
40/66 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on madame Aivopieru sinulle.

Tarkoitat kai matami

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan