Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset vaappuivat tänään kädet levällään jalkakäytävillä, koska oli niin liukasta

Vierailija
14.01.2022 |

Ihan oikeasti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa minäkin tajunnut vaappua, mutta ei! Minä se kirmasin vauhdilla eteenpäin, sitten lensi ilmassa ja prutkahdin koko massallani puolleni. Tänä viikonloppuna ei istuta 😵

Vierailija
2/13 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajunnut että oli liukasta vaan ajoin pyörällä "slikseillä" kuin normaalisti. Hyvä ettei lähtenyt alta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Olet tainnut liukastua ja iskeä pääsi aika kovasti kun pidät asiaa huvittavana.

Vierailija
4/13 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi yllätti kåvelijät.

Itse kävelen ympäri vuoden kelissä kuin kelissä ja se liukkaalla käveleminen vaatii oman taktiikkansa. Huvittaa kun monet on ihan avuttomia, kun vähän tulee liukasta.

Vierailija
5/13 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvi yllätti kåvelijät.

Itse kävelen ympäri vuoden kelissä kuin kelissä ja se liukkaalla käveleminen vaatii oman taktiikkansa. Huvittaa kun monet on ihan avuttomia, kun vähän tulee liukasta.

Mitä ne muut tekee liukkalla? Ryömii eteenpäin? Konttaa? Ihan nekin kävelee.

Vierailija
6/13 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka talvi tuleva muoti-ilmiö, vai onko tämä ennemmin klassikko?

Vierailija
7/13 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Olet tainnut liukastua ja iskeä pääsi aika kovasti kun pidät asiaa huvittavana.

Mitähän joku psykologi tuohon kommenttiisi sanoisi... Ap:han ei puhunut huvittavuudesta mitään. Kuka tässä huvittavuuden keksi?

Vierailija
8/13 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksi heistä, nyt turvassa kotona.

Vierailija
9/13 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvi yllätti kåvelijät.

Taktiikan nimi on mummokävely

Vierailija
10/13 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi itse istua autossa ison persiinsä päällä katselemassa heitä, jotka kulkivat kävellen.

Vierailija
11/13 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taisi itse istua autossa ison persiinsä päällä katselemassa heitä, jotka kulkivat kävellen.

Olin nuori 90-luvulla ja silloin iskostui kyllä se, että pepun täytyy olla pieni, farkkuihin sopiva. Samalla linjalla ollaan edelleen. Olin itse mukana kävelemässä jalkakäytävällä. ap

Vierailija
12/13 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tyttö se vaan kävelin reippaasti Icebugin nastakengissä, enkä huomannut liukkautta. Suosittelen!

Vierailija
13/13 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympillä saa erittäin toimivat liukuesteet. Itsellä sellaiset, ovat siis kumilenkit, jotka laitetaan jalkineiden päälle. Kärkeen pujotetaan kärkiosa, sitten sivuille jäävät kumihihnat, ja taakse loppu lenkistä. Jalan alle jää näin useampi nasta, ja voi kävellä vaikka jään päällä. Halpa henkivakuutus!

Icebugit ovat minulla nykyään kaapissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän