Ihmiset vaappuivat tänään kädet levällään jalkakäytävillä, koska oli niin liukasta
Kommentit (13)
Minä en tajunnut että oli liukasta vaan ajoin pyörällä "slikseillä" kuin normaalisti. Hyvä ettei lähtenyt alta.
Niin? Olet tainnut liukastua ja iskeä pääsi aika kovasti kun pidät asiaa huvittavana.
Talvi yllätti kåvelijät.
Itse kävelen ympäri vuoden kelissä kuin kelissä ja se liukkaalla käveleminen vaatii oman taktiikkansa. Huvittaa kun monet on ihan avuttomia, kun vähän tulee liukasta.
Vierailija kirjoitti:
Talvi yllätti kåvelijät.
Itse kävelen ympäri vuoden kelissä kuin kelissä ja se liukkaalla käveleminen vaatii oman taktiikkansa. Huvittaa kun monet on ihan avuttomia, kun vähän tulee liukasta.
Mitä ne muut tekee liukkalla? Ryömii eteenpäin? Konttaa? Ihan nekin kävelee.
Joka talvi tuleva muoti-ilmiö, vai onko tämä ennemmin klassikko?
Vierailija kirjoitti:
Niin? Olet tainnut liukastua ja iskeä pääsi aika kovasti kun pidät asiaa huvittavana.
Mitähän joku psykologi tuohon kommenttiisi sanoisi... Ap:han ei puhunut huvittavuudesta mitään. Kuka tässä huvittavuuden keksi?
Olin yksi heistä, nyt turvassa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Talvi yllätti kåvelijät.
Taktiikan nimi on mummokävely
Ap taisi itse istua autossa ison persiinsä päällä katselemassa heitä, jotka kulkivat kävellen.
Vierailija kirjoitti:
Ap taisi itse istua autossa ison persiinsä päällä katselemassa heitä, jotka kulkivat kävellen.
Olin nuori 90-luvulla ja silloin iskostui kyllä se, että pepun täytyy olla pieni, farkkuihin sopiva. Samalla linjalla ollaan edelleen. Olin itse mukana kävelemässä jalkakäytävällä. ap
Minä tyttö se vaan kävelin reippaasti Icebugin nastakengissä, enkä huomannut liukkautta. Suosittelen!
Kympillä saa erittäin toimivat liukuesteet. Itsellä sellaiset, ovat siis kumilenkit, jotka laitetaan jalkineiden päälle. Kärkeen pujotetaan kärkiosa, sitten sivuille jäävät kumihihnat, ja taakse loppu lenkistä. Jalan alle jää näin useampi nasta, ja voi kävellä vaikka jään päällä. Halpa henkivakuutus!
Icebugit ovat minulla nykyään kaapissa.
Olisinpa minäkin tajunnut vaappua, mutta ei! Minä se kirmasin vauhdilla eteenpäin, sitten lensi ilmassa ja prutkahdin koko massallani puolleni. Tänä viikonloppuna ei istuta 😵